Bagasje

kamp

Newcomer
Er det noen som vet om jeg kan få ha med meg ekstra bagasje på flyet siden jeg har veldig mye mat inntolleranse og ikke tåler maten ombord på flyet. Samt i landet (tåler jo noe men må alikevel ha med en del) jeg skal til?

Skal reise med thai.

Er det noen som vet om jeg kan få ha med meg ekstra bagasje på flyet siden jeg har veldig mye mat inntolleranse og ikke tåler maten ombord på flyet. Samt i landet (tåler jo noe men må alikevel ha med en del) jeg skal til?

Skal reise med thai.

Det skal du nok ikke regne med
Hilsen
Ole

Last edited by a moderator:
Det er vel i bund og grund ikke Thais problem, at du ikke vil/kan spise deres mad. (hvad vil du gøre i Thailand????)

Desuden kommer du måske i problemer med det latterlige vædske forbud i security - hvis du skal have flydende mad med.

Det er vel i bund og grund ikke Thais problem, at du ikke vil/kan spise deres mad. (hvad vil du gøre i Thailand????)

Desuden kommer du måske i problemer med det latterlige vædske forbud i security - hvis du skal have flydende mad med.
Det er ikke det at jeg ikke vil. Men gjør jeg det blir jeg syk.
I thailand skal jeg jobbe på et barnehjem i chiang mai.

Det var abre et spørsmål om noen viste noe..

Det finnes ingen spesielle regler for slikt, saa du har samme bagasjekvote som alle andre.

Det er ikke det at jeg ikke vil. Men gjør jeg det blir jeg syk.
I thailand skal jeg jobbe på et barnehjem i chiang mai.

Det var abre et spørsmål om noen viste noe..

Gå inn på Thais hjemmeside. På travel information er det en link til " special inflight meal"

http://www.prthaiairways.com/thaiair_4p/front/knowledge_detail.php?lg=en&dng=7

Bestill i god tid, må muligens gjøres gjennom det reisebyrået du kjøpte billetten hos.

Med legeerklæring på sykdom/matintoleranse vil jeg nok tro du kan få med deg det du trenger utenfor bagasjekvoten

Last edited:
Back