• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bagasje på overnight stop-over

henning

ScanFlyer Blue
Bagasje på overnight stop-over

Hei,

skal fly med BA til USA i juni og skal ha 1 natt på Heathrow før flyet går videre til USA. Er det noen som vet om bagasjen blir sjekket inn og kan være det hele veien slik at vi slipper å hente den ut ved ankomst London/sjekke inn på nytt for flyet videre til USA?

Har også samme situasjon med AF til USA i November - er det noen som vet hvordan det foregår her?

Re: Bagasje på overnight stop-over

Jeg hadde selv en overnight på LHR da jeg fløy BA til SEA i Januar, og tenkte ikke over det før damen i skranken plutselig printet ut en tag som det stod SEA på. Jeg ville selvsagt ha ut bagasjen i London, og ble nødt til å stoppe henne. Så ja, det er mulig. Vet dog ikke om det evt. er noe forskjell på om stoppet er på over/under 24 timer.

Ville dog anbefalt og ta den ut i London, da jeg ikke tør å stole helt på at den faktisk kommer med flighten videre når den ligger så lenge.. Skjedde meg på returen, med 6-7 timers transfer.

Utgangspunktet er at du selv velger hvor du vil ha den, det skal ikke være noe problem å ha den liggende på hverken LHR eller CDG en natt.

takk - høres bra ut..

reiser over med tom koffert og kommer hjem med full regner jeg med - så det er ikke så farlig om den blir borte. Men det hadde vært en lite strek i regningen å måtte stå i ny innsjekkingskø i London/Paris morgenen etter.

Med BA kan den ligge over natten på LHR, så lenge det ikke er mer enn 24 timer til neste flight

Back