LN-EIR ScanFlyer Silver 4 Jul 2008 #1 Baby-Dasher, nå med SAS-logo. Oppdaget plutselig at lille-Dashene til WIF har fått SAS-logo påklistret. I alle fall LN-WIH og LN-WIR. Bildene er tatt i hu og hast, gjennom skitne tårnvinduer for ca 11 min siden, så se bort i fra kvaliteten.
Baby-Dasher, nå med SAS-logo. Oppdaget plutselig at lille-Dashene til WIF har fått SAS-logo påklistret. I alle fall LN-WIH og LN-WIR. Bildene er tatt i hu og hast, gjennom skitne tårnvinduer for ca 11 min siden, så se bort i fra kvaliteten.
S seilfly Infrequent traveller ;-) 4 Jul 2008 #2 Re: Baby-Dasher, nå med SAS-logo. Ser man på! Årvåken fullmektig! Last edited: 4 Jul 2008
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 4 Jul 2008 #3 Re: Baby-Dasher, nå med SAS-logo. Har ikke dette vært på Dash-flyene lenge da?
S seilfly Infrequent traveller ;-) 4 Jul 2008 #4 Re: Baby-Dasher, nå med SAS-logo. Ikke i juni i alle fall: http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=132314
Re: Baby-Dasher, nå med SAS-logo. Ikke i juni i alle fall: http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=132314
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 4 Jul 2008 #5 Re: Baby-Dasher, nå med SAS-logo. Heller ikke WIB, WIE og WII hadde noen slike lapper mandag og onsdag tidligere denne uke
Re: Baby-Dasher, nå med SAS-logo. Heller ikke WIB, WIE og WII hadde noen slike lapper mandag og onsdag tidligere denne uke
LN-EIR ScanFlyer Silver 6 Jul 2008 #6 Re: Baby-Dasher, nå med SAS-logo. LN-WIN har også SAS-logo på ser jeg nå.
G grindstein ScanFlyer Silver 13 Jul 2008 #7 Re: Baby-Dasher, nå med SAS-logo. Wif sin Dash har hatt logoen "Member of SAS grup" lenge, men denne varianten var ny. Oppfostra på Wif sin Babydash
Re: Baby-Dasher, nå med SAS-logo. Wif sin Dash har hatt logoen "Member of SAS grup" lenge, men denne varianten var ny. Oppfostra på Wif sin Babydash
LN-MEH ScanFlyer Gold 25 Jul 2008 #8 Re: Baby-Dasher, nå med SAS-logo. På noen av -300 og Q400 flyene ja, men ikke på -100 (baby-Dashene). Ikke før nå.
Re: Baby-Dasher, nå med SAS-logo. På noen av -300 og Q400 flyene ja, men ikke på -100 (baby-Dashene). Ikke før nå.