BAAM - God torsdag

Faen heller....da kansellerte Eurowings flighten. De kan selvsagt ikke nås på telefon fra Norge så rushet opp til OSL og SAS hjalp til og få booket om til i morgen formiddag. Det vil si, Eurowings har jobbet eget system som ikke snakker med andre, så de skulle sende via morse eller brevdue, også må jeg vente på sms/Mail fra Eurowings

Tror nok jeg venter med og avbestille plan B.....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hva kostet dette stuntet? Tror Fnate bør være fast reisefølge i fremtiden eller er det streik etter du bestilte FR?

Har også klart det der, Fnaten er ikke alene nei.
Ble dyrt for meg også, hotel og alt.
Får vel fortelle den historien en dag: Hvordan lure seg inn i USA uten visum, deretter stikke av til Alaska for å gjemme seg fra Immigration i bushen, ta flyger jobb og betale skatt på en død flyger's Social Security nummer, men dummet seg ut med for mye tid i flyplass baren og rakk ikke flyet...:cry:

Har også klart det der, Fnaten er ikke alene nei.
Ble dyrt for meg også, hotel og alt.
Får vel fortelle den historien en dag: Hvordan lure seg inn i USA uten visum, deretter stikke av til Alaska for å gjemme seg fra Immigration i bushen, ta flyger jobb og betale skatt på en død flyger's Social Security nummer, men dummet seg ut med for mye tid i flyplass baren og rakk ikke flyet...:cry:

Har klart det selv men det er sikkert fordi jeg ikke har noen velferdsoffiser.
Havna på fylla i munchen og vokna av tlf på hotelrommet kl 12 om ikke jeg skulle checke ut og flyet mitt hadde gått det kostet meg mange tusen.

Har klart det selv men det er sikkert fordi jeg ikke har noen velferdsoffiser.
Havna på fylla i munchen og vokna av tlf på hotelrommet kl 12 om ikke jeg skulle checke ut og flyet mitt hadde gått det kostet meg mange tusen.

Ha, den har jeg også prøvekjørt:
Tok billig pakketur til London i 1979, 5 dager med hotel og flyreise for 100 pund,
var fast kunde i Soho og forsov meg på hotellet siste dagen.
Pellet meg dog til flyplassen og fant ut at flyet var 2 timer forsinket pga tåke.
Kom meg ombord i siste liten og bestilte en kald en for å roe nervene og gratulere flaksen :colgate:
Husker det var en Dan Air Bac 111. Var 23 år gammel og glad i det søte liv, samme som nå..:old

Back