BAAM - God torsdag

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God morgen tråd!!!

Da venter sjefsfakirbalja LH865 til selveste Syden. Aka - Athen.

Det skal bli frokostblanding og Warsteiner på flaske hele veien via FRA.

Tadaaaa!!!

Ha en fin en

God morgen tråd!!!

Da venter sjefsfakirbalja LH865 til selveste Syden. Aka - Athen.

Det skal bli frokostblanding og Warsteiner på flaske hele veien via FRA.

Tadaaaa!!!

Ha en fin en

Ute og reiser nå igjen?
Ser ut som du får mere fartstid enn oss som jobber i lufta?
Pass på jetlag og dehydration, skumle greier, for ikke å snakke om lystige frøkner i hver havn, huttetu...:old

Glad torsdag fra Ris. Bryggekontoret venter. Ettermiddagen inneholder kundebesøk og forhåpentligvis en treningsøkt. Ha en bra torsdag:-)

Ute og reiser nå igjen?
Ser ut som du får mere fartstid enn oss som jobber i lufta?
Pass på jetlag og dehydration, skumle greier, for ikke å snakke om lystige frøkner i hver havn, huttetu...:old

Ja, ganske heftig om dagen

Men i dag har jeg med en lystig frøken til en ny havn. :)

God morgen fra en av Ruters grønne på vei til jobb. Reiser du uten velferds offiseren? Er ikke det skummelt? Tenker på forsovelser du har hatt uten Fnate... Vel vel, god tur og en fin dag ønskes alle! :)

God morgen fra Grønland. Tredje uken på rad uten reisevirksomhet nå, så begynner nesten å savne OSL... nok en vanlig dag på kontoret i vente. Kanskje på tide å få på vinterhjulene snart? Ha en fin torsdag, ute eller hjemme[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

Mornings fra Linje 4! Jeg må si at Athen hørtes bedre ut enn Oslo, men i morgen skal jeg i hvert fall hjem til Norges beste vestkant, og det er jo faktisk nesten bedre enn Athen. Eller noe slikt... Ha en fin en!

Mor`n fra kontoret - kaffen er traktet - påfyll av kaffe nødvendig. Kl 13:00 møte med noen nye kunder - ha en god dag.

Jan

Hoy morgen fra SVG. Om litt går turen over til Oslo for møte. På kvelden blir det vel kos med godt øl tenker jeg. Ølet har imidlertid den lystige gjengen som sitter på Ureist/Brisen bar allerede fått i seg mye av.

Ha en fin fin dag :)

God morgen. Jobben kaller før planen er og komme seg til Hamburg på guttetur i kveld. Dog så skaper Eurowingsstreiken et alt for stort spenningsmoment, siden det er jeg som arrangerer. Og vil helst dra i kveld og slippe bruke back-up billettene jeg har med Norwegian i morgen. Men akkurat nå ser det ut som kveldsavgangen skal gå. Merker at når jeg sitter på OSL og ser flyet er på vei fra HAM, så kommer den øllen til og smake noe så sinnsykt godt. Ha en fin dag

Morn frå Trondheim. Siste sjans til å få ein fornuftig arbeidsdag ut av veka... Sjuke ungar, foreldre på besøk mm lagar litt kaos i salaten. Eit par søknader skal signerast i dag, og så tygg eg på om eg skal ut og kjefte på næringsministeren i offisielle forum. Vi får sjå...

God morgen fra en av Ruters grønne på vei til jobb. Reiser du uten velferds offiseren? Er ikke det skummelt? Tenker på forsovelser du har hatt uten Fnate... Vel vel, god tur og en fin dag ønskes alle! :)

Ja. Uten velferdsoffiser og resultatet er at vi misset flyet videre fra Frankfurt til Athen mens vi satt og tok en øl og spiste kake. Bad move og store mellomlegg :(

Ja. Uten velferdsoffiser og resultatet er at vi misset flyet videre fra Frankfurt til Athen mens vi satt og tok en øl og spiste kake. Bad move og store mellomlegg :(

Det har vel strengt tatt skjedd før, når du driver å reiser "alene"..... :lol:

God ettermiddag fra BKK.

Her har været vært litt guffent i dag. Hold sengen så lenge det var mulig før hungersnøden meldte seg og jeg måtte ut.

Med inne-tjeneste blir det gjort noe på lap'e-top'en. Fikk booket om hjemreisen til tidligere hjem i neste uke, booket fly til DPS i morgen, Ibis og retur BKK søndag. Da får jeg TG sin 787 på sete 15. Uprøvd med TG. Velprøvd med QR.

I kveld blir det hvit kveld, dvs mindre enn 4 timer med pjalling eller mindre enn 1 liter med 60% innen 6 timer. Hikk..........skål [emoji482]

Ha en fin dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Neeeei... ikke helt. Og elefanten er hjemme med bikkja

Hun her kunne kanskje vært noe?

317de95c54bf111e830feebb30fcbbd8.jpg

Ellers god torsdag fra Bergerbygda. Kom meg hit i dag også. Satt riktignok og spiste en bolle mens jeg ventet på en buss underveis, men jeg klarte heldigvis å komme meg med.

Ha en god en, med eller uten snabel :)

Woohooo... nytt forsøk på Athen om 50 minutter.

Denne gangen nailer vi det!!!

Ay caramba ... hendelsesrik morgen, ser jeg.

Velvel - her sitter jeg mens meksikanerbøtteballetten romsterer rundt i huset på jakt etter hybelkaniner, kakkerlakker og andre uhumshheter. Foreløpig ingen hyl og skrik, så jeg mistenker at Boris har gjemt seg.

Ny arbeidsdag er meldt - kun fire til før jeg kan ta helg.

Ser ikke ut som det blir noe regn i dag heller. Neste sjanse neste søndag.

Back