• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

BA med terminalbytte på Oslo-ruten (LHR T3 sommeren 2022)

Re: BA med terminalbytte på Oslo-ruten (LHR T3 sommeren 2022)

Dette kan ikke være Bongos Tryllereiser. Bongos booker alltid MINST to mellomlandinger (alle direkteflyvinger) med minimum connectiontid, punktlighetsscore under 50% og minst en flight i feil himmelretning.
Se opp for etterligninger. ;)

Direkte til Boston via Istanbul og LA?

Dette kan ikke være Bongos Tryllereiser. Bongos booker alltid MINST to mellomlandinger (alle direkteflyvinger) med minimum connectiontid, punktlighetsscore under 50% og minst en flight i feil himmelretning.

Du begynner å lære dirty-triksene våre. Du kan få helgejobb på support.

Tror ikke man slipper airside i T3 om man har boardingkort videre fra T5.
Det skal være mulig nå, men man må ut igjen også for å komme over på T5 (det er ikke noe secure transfer) så det er rimelig krøkkete og blir sikkert litt diskusjoner.

Du begynner å lære dirty-triksene våre. Du kan få helgejobb på support.

Helt topp! Så lenge jeg slipper å rydde opp i de problemene jeg skaper!

Core Bongo ! Det er jo en genial maate aa komme seg fra T3 til T5 med innlagt pause i Cathay Loungen - man tar vel ikke buss ??

Helt topp! Så lenge jeg slipper å rydde opp i de problemene jeg skaper!

Det er det ingen i Bongos som gjør. Supportansvarlig pleier bare gjøre anskrik og løpe å gjemme seg i en skuff når supporttelefonen ringer.

Det er det ingen i Bongos som gjør. Supportansvarlig pleier bare gjøre anskrik og løpe å gjemme seg i en skuff når supporttelefonen ringer.

Da er jeg med. Faktura kommer.

Back