Er der nogen der kan se årsagen til at den divertede til CPH? Har forsøgt flightstats.com, men her står bare redirected - ikke engang at det er til CPH.
Må jo ha vært en alvorlig emergency for det er jo ikke veldig mye lenger til LHR enn CPH i flytid når man er på cruise. Medical eller teknisk?
Det skyldes tekniske forhold (nærmere i detaljer kan jeg nok ikke gå) hvilket også er årsagen til at flyet stadig er i CPH.
Flyet landede 4.22 i morges og blev kørt til gate C33 hvor alle passagerer blev taget af og ombooket til andre forbindelser (ikke nødvendigvis via London).
Der var en del medarbejdere i CPH der pludselig fik ret travlt i morges og der blev også ret lang kø i transfer centret...
På CPH spotters står at den fløj de sidste 4 timer på 3 motorer...
Hilsen
Ole
Mærkeligt de ikke enten er gået ned tidligere eller er fortsat til LHR så.
Måske har de "satset" på at kunne nå LHR, trods alt, men det kan være at fuel forbruget et steget voldsomt hvis de har forladt FL370 til fordel for f.ex FL250..
Tror også at når de skulle diverte er CPH at foretrække frem for f.ex SVO,LED eller HEL.
Tænker på den tid det taget at trucke en motor med bil...
Måske det også spiller ind at i CPH kan flyet komme i hangar...det ved jeg ikke om der var mulighed for andre steder på ruten
hilsen
Ole
Mærkeligt de ikke enten er gået ned tidligere eller er fortsat til LHR så.
Er den der forøvrigt fortsat?
Tror også at når de skulle diverte er CPH at foretrække frem for f.ex SVO,LED eller HEL.
Måske det også spiller ind at i CPH kan flyet komme i hangar...det ved jeg ikke om der var mulighed for andre steder på ruten
hilsen
Ole
Tror faktisk at den typiske flyrute mellem HKG og LHR går rimelig tæt på CPH.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.