BA Lounge på Arlanda?

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
BA Lounge på Arlanda?

Hei. Har en upcoming BA-flight fra Arlanda som jeg har fått tilbud om å oppgradere for en ikke avskrekkende sum.

Hvilken lounge benytter BA seg av på Arlanda?

Ellers, er Club Europe produktet bra ombord?

Re: BA Lounge på Arlanda?

Hei. Har en upcoming BA-flight fra Arlanda som jeg har fått tilbud om å oppgradere for en ikke avskrekkende sum.

Hvilken lounge benytter BA seg av på Arlanda?

Ellers, er Club Europe produktet bra ombord?

Vedr. CE fra Arlanda kommer det vel litt anpå om det er en 767 eller "småfly" du flyr. Airbusen har 2+2 seating, blokkert midtsete.

Vedr. CE fra Arlanda kommer det vel litt anpå om det er en 767 eller "småfly" du flyr. Airbusen har 2+2 seating, blokkert midtsete.

Ligger an til BA780 så da blir det forhåpentligvis en 767 denne ganger. Er det ikke sånn at 767 har litt forskjellig config hos BA?

Ligger an til BA780 så da blir det forhåpentligvis en 767 denne ganger. Er det ikke sånn at 767 har litt forskjellig config hos BA?

De har en shorthaul og en longhaul-config, og i utgangspunktet kan du regne med shorthaul-varianten. Det hender dog at longhaul-varianten settes inn om en annen maskin er syk eller noe sånt.

767en går som 2+2+2 så midtsetene er antagelig de beste plassmessig siden begge er midtgang.

Jeg røk visst på en upgrade jeg. Hjelpes.

Ser at jeg fortsatt må betale for å velge sete på forhånd. Gjelder dette også på ordinær CE-billett?

Jeg røk visst på en upgrade jeg. Hjelpes.

Ser at jeg fortsatt må betale for å velge sete på forhånd. Gjelder dette også på ordinær CE-billett?

Ja. Kun de med status eller de dyreste bookingklassene kan velge det på forhånd uten å betale.

Ja. Kun de med status eller de dyreste bookingklassene kan velge det på forhånd uten å betale.

Takk Martin. Trip-rapporten din var overbevisende nok til at jeg fant ut å bruke 800 SEK på upgrade på denne. Har litt tid på Arlanda så det blir fint å kunne slappe av i loungen samtidig som jeg ser frem til å teste CE ombord i en ny flytype;)

Back