BA er tingen.
[emoji106]
BA er tingen.
På jomfrutur i BA loungen på LHR etter at jeg fikk sølvkort i påsken sliter jeg med å forstå hvorfor jeg har vært lojal mot SAS når min vanlige europarute er LHR-OSL. Dette er jo 1.5 million ganger bedre?!
Forhåpentligvis fortsetter dette reisemønsteret så jeg har gullkort til høsten en gang, BA er tingen.
Hilsen Kristian som føler seg dum....![]()
Endre nick til KristianBA? ^_^
På jomfrutur i BA loungen på LHR etter at jeg fikk sølvkort i påsken sliter jeg med å forstå hvorfor jeg har vært lojal mot SAS når min vanlige europarute er LHR-OSL. Dette er jo 1.5 million ganger bedre?!
Forhåpentligvis fortsetter dette reisemønsteret så jeg har gullkort til høsten en gang, BA er tingen.
Vælkømen til gards. Alle som holder seg unna 62K, eller spør pent først er velkomne BA brukere.
Gled deg til gull i høst. Galleries First på LHR, eller Superkantina (som den "heter"), er skikkelig bra. Et STORT videre skritt fra Galleries Club, som jo allerede er sykt bra. Å daffe litt i Gold Bar med champagne-buffet og litt kake eller en BA-Burger er ikke mye feil.
Husk at Manage My Booking hos BA har Fnatblock på 62K hvis du ikke spør om lov først.Neste gang jeg flyr biz over dammen med BA blir det 62K uten at jeg spør DEG om lov.
Korrekt. Martin sendte en henvendelse på FB for noen år siden, de sa de skulle se på det og det ble med det. Personlig erfaring er at det har hatt lite å si for meg, både BA761 og BA763 har stort sett gått på 5-6 minutter i vanlig security (mulig jeg har vært heldig)Har BA aldri benyttet fast tracken på OSL?
Korrekt. Martin sendte en henvendelse på FB for noen år siden, de sa de skulle se på det og det ble med det. Personlig erfaring er at det har hatt lite å si for meg, både BA761 og BA763 har stort sett gått på 5-6 minutter i vanlig security (mulig jeg har vært heldig)
Korrekt. Martin sendte en henvendelse på FB for noen år siden, de sa de skulle se på det og det ble med det. Personlig erfaring er at det har hatt lite å si for meg, både BA761 og BA763 har stort sett gått på 5-6 minutter i vanlig security (mulig jeg har vært heldig)
** Flights booked under the Qantas code (QF) operated by a non-oneworld airline will earn Avios but not Tier Points.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.