BA Club World - ny eller gammel?

Jeg så ikke så nøye etter da jeg fløy (gamle) Club World i November, men jeg mente det også var mulig å trekke opp en slags skille mellom E og F-setet dersom man ikke reiser sammen. Det var det ihvertfall i FIRST som man ser på dette bildet.

Ellers tror jeg ikke det er så ille å sitte baklengs. Det blir annerledes når du sitter på bussen og hele tiden har referanse til det som foregår utenfor. I et fly blir det ganske annerledes.
 
Jeg så ikke så nøye etter da jeg fløy (gamle) Club World i November, men jeg mente det også var mulig å trekke opp en slags skille mellom E og F-setet dersom man ikke reiser sammen. Det var det ihvertfall i FIRST som man ser på dette bildet.

Nesten rart om det ikke er en enkel veggløsning ja..Noe ala som på den gamle Club World.. Om det ikke er det - så burde det vært mekka til. Det burde være grei skuring..
 
Last edited:
Synes det er rart at BA fortsetter med setene som står feil vei... Ville trodd de gikk over til at alle så fremove rog i tillegg fjernet et sete eller to i bredden slik f.eks Lufthansa har.

Hvorfor tror du at LH har seter med vinkel som gjoer at du vaakner opp ved fotstoetten? For aa spare plass.. BA har mye stoerre plass mellom radene, noe som gjoer at layouten foeles mye bedre en "klassisk C". Har du noen gang proevd Club World? Det slaar Lufthansa ned i stoevlene. Setene er faktisk mye bedre enn LH F. Setene er like brede som LH C.

Unnskyld meg, nå er jeg sikkert skikkelig uvitende her, men har virkelig BA seter som står feil vei. Det er jo utrolig i så fall. :question:

Den skjoente jeg ikke. Det er en grunn til at Club World er et overpriset produkt som likevel er pakkfull. United Airlines's nye business seter har ogsaa seter som staar "feil" vei. http://www.suitedreams.united.com/

Lufthansa har en bra seteplassering !

Lufthansa har akkurat samme seteplassering som ALLE andre flyselskaper, bortsett fra i M der de har elendig plass paa lik linje med KLM

Da hadde jeg følt meg lurt altså. Først betalt masse penger for å sitte på business og så oppleve at jeg måtte sitte feil vei i 12 timer. Jeg som ikke tar tog fordi jeg alltid blir plassert i de elendige setene. I går kjente jeg meg til og med uvel på trikken av å sitte feil vei...

Det blir en litt annen foelelse ombord i et fly da det ikke stopper og starter saan som trikken. :rolleyes:


Igjen, proev produktet foerst. BA er overlegen i C. Dersom du ikke vil sitte "galveien" kan du jo bare bestille sete som faces andre veien. Er ikke verre enn det. Har selv sittet "galveien" selv et par ganger for aa teste det ut. Klarte lett aa holde paa maten og klarte ogsaa a sove ti ganger bedre enn paa LH og SK da setet ikke gaar i nedoverbakke for aa spare plass.
 
Jeg kan virkelig anbefale BA's nye club World.
Jeg er iallefall ikke i tvil om at BA har det beste businessklasse produktet av de jeg har prøvd. Bedre enn LH og milevis foran AF og KL.
Anbefaler å prøve det, og se selv.
Setene feil vei? Syntes da ikke det. Tvert imot var dette en ny vri, og minst like bra som å sitte den vanlige veien.
Dessuten sitter man ikke så mye i de setene, men ligger for det meste. Har aldri sovet så godt ombord i et fly før.
 
Jeg kan virkelig anbefale BA's nye club World.
Jeg er iallefall ikke i tvil om at BA har det beste businessklasse produktet av de jeg har prøvd. Bedre enn LH og milevis foran AF og KL.
Anbefaler å prøve det, og se selv.
Setene feil vei? Syntes da ikke det. Tvert imot var dette en ny vri, og minst like bra som å sitte den vanlige veien.
Dessuten sitter man ikke så mye i de setene, men ligger for det meste. Har aldri sovet så godt ombord i et fly før.

Hvordan var maten da? :)
 
Apropos BA og Club World, så har de en svært streng upgrade praksis. Selv silver og gold-kunder blir bare unntaksvis oppgradert. Likevel er belegget i Club-kabinene deres svært godt. Derfor er nå alle 744-maskinene deres konfigurert til 52 eller 70 Club World seter. Før hadde også noen med 38, det har de ikke lenger.
Det sier litt om hvor populær Club World er og hvor mange premium-kunder BA har.
 
Back
Top