• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

B737-600 LN-RPZ Klappbilder

Aleksander Maaland

ScanFlyer Silver
I går Fredag fikk jeg sitte på klapp. Her kommer et "lite" utvalg, bildene er bare blitt auto korrigert og jeg lar dem tale for seg selv.
IMG_0047.jpg

IMG_0048.jpg

IMG_0049.jpg


IMG_0054.jpg


IMG_0063.jpg

IMG_0073.jpg

IMG_0074.jpg

IMG_0074.jpg

IMG_0077.jpg

IMG_0081.jpg

IMG_0085.jpg

IMG_0086.jpg

IMG_0092.jpg
 
Last edited:
Jauda, ville bare få dem ut. Har en del jeg driver å tweaker på nå. Skal bli bedre etter hvert:) Nytt kamera nu. Eos 1000d med standard objektiv og sigma 70-300:nor
 
Last edited:
Syns ikke noe om at du legger ut bilder som viser ansiktene til piloter! :old
 
Jeg (Aleksander) sitter ved siden av Cno324 så bruker bare hans bruker:)

Når flyet ikke er fullastet, vil si at vi hadde lite fuel, å lite bagasje så kan man bruke flaps 1. Hadde Rotate på 118 kts. Fordelen med flaps 1 er at man kan nå høy fart raskt etter takeoff og Flaps går fort opp siden det bare er satt flaps 1. Man kan bruke flaps 1 ved mye vekt også men med høyere rotate.
 
Back
Top