B737-300

MD11

ScanFlyer Dusty
God lørdag:D

Har alle fly i DY's flåte skinnseter ombord :question: Hvis ikke er det planen at alle skal få det:question:

Jeg lurer også på om den fremre venstre bulkhead i kabinen er fjernet på alle maskiner:question:

Jeg trur nesten samtlige DY maskiner nå har skinninteriør, de som ikke har det vil få det når de skal inn på neste C eller D check. Bulkheaden er hipp som happ trur jeg.,...

Skinnsetene til Norwegian er det all grunn til å :clap for...

Ser mye mye bedre ut enn de blå skinnsetene til f.eks BA...

Enig! Jeg liker skinnseter (i motsetning til mange andre), men blått skinn er ikke alltid like pent, så da jeg hørte om planene til DY var jeg litt skeptisk, men resultatet ble overraskende bra.

Nå skal det sies at det finnes flere typer skinnseter ombord i Norwegian sine fly, ikke alle er like fine... Men de som er ombord i -KKP og -KKB (pluss et par fly til jeg ikke husker reg på) er av nyeste type og ser ganske bra ut.

Jeg også var litt skeptisk til skinnseter i starten. Men jeg syns det ser penere ut, og er bedre å sitte i.

Og DY sine ser bra ut, og er gode å sitte i syns jeg, benplassen er så¨som så. Men lavpris selskaper er jo ikke kjent for sin altfor gode benplass:wink

Skinnseter og seating er på plass...nå mangler litt servering og litt bedre benplass...

Originally posted by EB

Skinnseter og seating er på plass...nå mangler litt servering og litt bedre benplass...

Det håper jeg DY ikke får... Jeg tror det trengs to flyselskaper i Norge med litt forskjellig konsept i stedet for å få en repetisjon av situasjonen da SAS og Braathens fløy vinge mot vinge med konsepter som var til forveksling like.

Originally posted by valen

Kjempe lekkert med skinn, men i lengden (over 3 timer) kan det bli litt fuktig::drunk:

Har selv ikke fløyet med Norwegians skinnseter, men jeg er litt redd for å bli veldig svett og klam i ryggen, samt å skli neddover på sommeren i lette tynne klær! Jeg bare sammenligner det med skinnseter i bil på langtur;)

Originally posted by fredrik propell

Har selv ikke fløyet med Norwegians skinnseter, men jeg er litt redd for å bli veldig svett og klam i ryggen, samt å skli neddover på sommeren i lette tynne klær! Jeg bare sammenligner det med skinnseter i bil på langtur;)

Kan ikke si jeg har opplevd det problemet. Da har du enten noen dårlige skinnseter eller ett dårlig klimaanlegg. Vi har hatt skinnseter i bilene våre siden midten av 90-tallet og har aldri opplevd å skli ned av setet, og problemer med klamhet har jeg heller ikke slitt med

Originally posted by Someone

Originally posted by fredrik propell

Kan ikke si jeg har opplevd det problemet. Da har du enten noen dårlige skinnseter eller ett dårlig klimaanlegg. Vi har hatt skinnseter i bilene våre siden midten av 90-tallet og har aldri opplevd å skli ned av setet, og problemer med klamhet har jeg heller ikke slitt med

Her må jeg si meg enig med Someone. Klamhet i skinnseter har ikke vært et problem i min bil iallefall, selv om jeg har hørt at andre har reservasjoner mot skinnseter av nettopp den grunnen. Det er selvsagt kjekt om AC'en fungerer på varme sommerdager, men det har også nok endel med skinnkvaliteten å gjøre....

"Boa viagem" er vel portugisisk for god tur. Jeg klarer ikke helt å se koblingen mellom Norwegian og Portugal. Er det noen som kan hjelpe? ;)

Enig med Isbamse, setene til Norwegian er ikke nioe å klappe for. De er eksempelvis alt for korte i ryggen (håpløst å sove) og utover det er sittekomforten middelmådig. Og da hjelper det lite at de er pene å se på...

Jeg liker ikke skinnseter ombord i fly. Grunnen til at DY har skinnseter ombord tror jeg heller har med at det er lettere å gjøre rent enn eksklusivitet... (er det forresten ekte skinn??? Lukter ihvertfall ikke slik) Merk at ingen flyselskaper bruker skinnseter på langdistanse, dette fordi paxen ikke kan kontrollere temperaturen. VS har skinnseter i Upper Class, men når du skal sove, reier man opp sengen og unngår derfor å sove på ubehagelig skinn. Da går det liksom greit. Men sovner man av i sittestilling på VS, blir det ubehagelig.

Når man sovner, er det lett å bli svett etter en lang natt ombord i et fly. Derfor HATER jeg at LH har skinnseter på sine fly. Dupper man av mellom FRA og OSL kan du banne på at man våkner opp svett i rævva.

Skinn i en bil er noe helt annet enn dette. For det første er kvaliteten på et bilskinnesete mye bedre. for det andre har du mye bedre kontroll over temperaturen i en bil.

Nei, her vinner ikke DY noen poeng hos meg...

Back