AYT-MOL med SunExpress

Veldig bra TR! :) Om du skal få noen som helst konstruktiv KRITIKK er det vanskelig å finne - men om jeg får lov å si det er det skikkelig harry å bruke datomerking på bilder...... :love :p

Ser fram til neste TR fra deg.

Veldig bra TR! :) Om du skal få noen som helst konstruktiv KRITIKK er det vanskelig å finne - men om jeg får lov å si det er det skikkelig harry å bruke datomerking på bilder...... :love :p

Ser fram til neste TR fra deg.

Ja tusen hjertlig takk får respons! :) hehehehe, er fullstendig klar over det. ;)

men om jeg får lov å si det er det skikkelig harry å bruke datomerking på bilder...... :love :p

Jeg stusset også på at noen av bildene var fra 1/9 (som virker å være riktig), mens noen er fra mai. Stusset også litt på at noen av bildene virket å være på veg til Tyrkia, mens hele TR'en egentlig handlet om hjemturen.

Meg sitter på bussen til hotellet..

På vei til Tyrkia..

Mulig det er skrivefeil, men det virket uansett litt forvirrende på meg.

Kan jo avklare dette med AVOD. "AVOD" står egentlig for "Audio Visuals On Demand": Dette er altså enkelt å greit personlige tv-skjermer som man har i seteryggen foran seg, eller nedfelt i armlenet på enkelte seter. Dette finner man vanligvis på større langdistansefly som flyr lengre distanser.

For å pirke litt mer, så er AVOD der man kan pause/stopper/spole i filmen. SAS har akkurat det du beskriver i Y på longhaul, men de har ikke AVOD ;)

Jeg stusset også på at noen av bildene var fra 1/9 (som virker å være riktig), mens noen er fra mai. Stusset også litt på at noen av bildene virket å være på veg til Tyrkia, mens hele TR'en egentlig handlet om hjemturen.

Mulig det er skrivefeil, men det virket uansett litt forvirrende på meg.

Det buss bilde er en skrivefeil..
Men det bilde av på vei til Tyrkia er ikke det. Grunnen for at jeg hadde det bilde var at det så litt kult ut.

Kjempeflott report dette !! Håper på flere. Maten på charterfly har kommet seg de siste årene, men det er stor forskjell fra selskap til selskap. Heia Molde, for øvrig. :-)

Kjempeflott report dette !! Håper på flere. Maten på charterfly har kommet seg de siste årene, men det er stor forskjell fra selskap til selskap. Heia Molde, for øvrig. :-)

Tusen hjertlig takk får respons!! :)
Ja maten har vell kommet seg.. Hadde de bare gjort maten litt mer eksotisk :P
Haha tabelltopp ja, men er faktisk den eneste i Molde som heier på storlaget RBK! :D

Tusen takk for flott TR-rapport. Veldig bra dette. Flyplassen i AYT så fin ut. Likte også godt bilde av Molde fra lufta, selv om jeg aldri har vært der. Ser frem til neste rapport.

Tusen takk for flott TR-rapport. Veldig bra dette. Flyplassen i AYT så fin ut. Likte også godt bilde av Molde fra lufta, selv om jeg aldri har vært der. Ser frem til neste rapport.

Tusen takk for respons!
Molde er en fin by, ta deg en tur ;)

Back