ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 26 Jan 2009 #1 Hei, i ettermiddag ca 1530 tok det av AWACS fra OSL, noen som kjenner til dette?
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 26 Jan 2009 #2 Den tok aldri av Cato! Den holdt på en times tid var det vel og øvde på noen Missed Approaches eller hva dem nå kaller det
Den tok aldri av Cato! Den holdt på en times tid var det vel og øvde på noen Missed Approaches eller hva dem nå kaller det
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 26 Jan 2009 #3 ENGM RAMP, hvorfor holder du godsakene for deg selv? Jeg sto på balkongen her nede og så maskinen gikk til værs litt sent. Du husker vel internnummeret på tre siffer neste gang?
ENGM RAMP, hvorfor holder du godsakene for deg selv? Jeg sto på balkongen her nede og så maskinen gikk til værs litt sent. Du husker vel internnummeret på tre siffer neste gang?
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 26 Jan 2009 #5 ENGM RAMP, hvorfor holder du godsakene for deg selv? Click to expand... Fordi du ikke betaler meg godt nok
ENGM RAMP, hvorfor holder du godsakene for deg selv? Click to expand... Fordi du ikke betaler meg godt nok
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 26 Jan 2009 #6 Det må ha vært av den gamle sorten. Sotrøken lå igjen som 4 svarte tusjstriper på himmelen. Har noen av dere mer info, bilder reg ?
Det må ha vært av den gamle sorten. Sotrøken lå igjen som 4 svarte tusjstriper på himmelen. Har noen av dere mer info, bilder reg ?
T Thomas ScanFlyer Rusty 26 Jan 2009 #7 Den som bråka ja, hver gang jeg rakk justere mastkamera på gate 16 for å se hva fanken dette var, forsvant den!
Den som bråka ja, hver gang jeg rakk justere mastkamera på gate 16 for å se hva fanken dette var, forsvant den!
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 26 Jan 2009 #8 Thomas said: Den som bråka ja, hver gang jeg rakk justere mastkamera på gate 16 for å se hva fanken dette var, forsvant den! Click to expand... Jeg brukte nr 2, men som deg, for sent.
Thomas said: Den som bråka ja, hver gang jeg rakk justere mastkamera på gate 16 for å se hva fanken dette var, forsvant den! Click to expand... Jeg brukte nr 2, men som deg, for sent.
Tertit54 Scanflyer Green and white Medlem 26 Jan 2009 #9 ENGM 911 said: Det må ha vært av den gamle sorten. Sotrøken lå igjen som 4 svarte tusjstriper på himmelen. Har noen av dere mer info, bilder reg ? Click to expand... Det så ihvertfall ut som B707 for meg.
ENGM 911 said: Det må ha vært av den gamle sorten. Sotrøken lå igjen som 4 svarte tusjstriper på himmelen. Har noen av dere mer info, bilder reg ? Click to expand... Det så ihvertfall ut som B707 for meg.
ATC-flyradar Traveler Medlem 26 Jan 2009 #11 Jeg så den inbound til 01R fra Oslo nord - den gikk veldig lavt -nydelig maskin.