Avro i TOS 21/6

Redcap

ScanFlyer Silver
Ikke mindre enn 2 stk Avro-70 vil komme til TOS på Lørdag. Det er en SK avgang kl 10.15 som er downsized til Avro og for å få med alle pax kommer ikke mindre enn 2 stk Avro samtidig. SK4406-11 og SK6325-26.

ARR : 0950 DEP : 1015

Vil tippe det er SE-DJP OG -DJY som kommer.....

LN-MEH, her må du ta bilder ! :)

Og da "hårfønermafian" pleier å stå på lørdager så passer det å bruke de der hvis det er mangel på fly

Og da "hårfønermafian" pleier å stå på lørdager så passer det å bruke de der hvis det er mangel på fly

Men koster det egentlig SAS noe at maskinene står? De betaler vel bare for det de har bestilt - ellers ville vel flyene blitt brukt mye oftere enn i dag.

For øvrig litt moro med Avro på norsk innenriks, selv om det neppe er bedriftsøkonomisk lønnsom i det lange løp...

Last edited:
Det har vel også bare crew til å jobbe "hverdager" , så da blir det vel overtid på N.F. & Co på lørdag.

Takk for tipset Redcap! Nu har det seg sånn at jeg har arbeidshelg, slik at sjansen for at jeg blir å ta et par bilder av saken(e) er absolutt til stede! Jeg så forresten en slik i Bodø forrige lørdag...:)

Takk for tipset Redcap! Nu har det seg sånn at jeg har arbeidshelg, slik at sjansen for at jeg blir å ta et par bilder av saken(e) er absolutt til stede! Jeg så forresten en slik i Bodø forrige lørdag...:)

Jobber jeg også så :)

Back