Aviation nation Nellis Airshow 2016 (myye bilder)

TigerBlack

ScanFlyer ettellerannet..
Da har jeg fått gått igjennom bildene fra forrige helgs flyshow på Nellis AFB

Det var to dager i god sommervarme (les nesten 30 grader).

Flott show og masse bilder ble det uansett. Håper de faller i smak :)

nellis1.jpg

nellis2.jpg

nellis3.jpg

nellis4.jpg

nellis5.jpg

nellis6.jpg

nellis7.jpg

nellis8.jpg

nellis9.jpg

nellis10.jpg

nellis11.jpg

nellis12.jpg

nellis13.jpg

nellis14.jpg

nellis15.jpg

nellis16.jpg

nellis17.jpg

nellis18.jpg

nellis19.jpg

Fy fa.. for noe bilder. Dette så ut som et skikkelig show, og med det været i tillegg :) anglet bare B2 og B52, så hadde det vært komplett :p Hvor ofte er det show der ?

Flott sett med bilder! :up:

Ergerlig at dette flyshowet gikk meg huss forbi, var i Flagstaff forrige helg, noen timer unna...ikke sikkert at det hadde vert billetter å oppdrive

WOW! Privateer og Phantom. Ikke akkurat hverdags. Noen av bildene var rett og slett fantastiske!

Fy fa.. for noe bilder. Dette så ut som et skikkelig show, og med det været i tillegg :) anglet bare B2 og B52, så hadde det vært komplett :p Hvor ofte er det show der ?

takk :)

Det det er stortsett show hvert år, ca 2 helga i November. det var B-52 på statisk ,men det var så mye mennesker at jeg ikke fikk noe gode bilder.

Flott sett med bilder! :up:

Ergerlig at dette flyshowet gikk meg huss forbi, var i Flagstaff forrige helg, noen timer unna...ikke sikkert at det hadde vert billetter å oppdrive

Takk :D

Det er ikke biletter til dette showet. Det er gratis, du kjører bare inn på parkeringsplassen, går igjennom sikkerhets kontroll (jeg kødder ikke,samme systemet som på en flyplass), på buss transport og blir kjørt til hovedingangen. Så er det bare å kose seg.

vi var i Flagstaff forrige Tirsdag å så Metior krateret før vi sattte kursen mot L A (skal oppdatere trip report så fort jeg får tid)

Bortsett fra at det tar meg 5 minutter å laste inn alt ifra mobilt bredbånd må jeg si at dette er det råeste jeg har sett her på lenge. 10/10 ifra meg

Back