Austrian først i Irak

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Austrian først i Irak

Austrian Airlines først til Irak
Starter rute fra Wien 11. december to gange om ugen
Det østrigske flyselskab, Austrian Airlines, bliver første europæiske flyselskab, der begynder at flyve til kriseramte Irak. Fra 11. december er der de to ugentlige afgange til Erbit i det nordlige Irak fra Wien.

fra Take Off: http://www.takeoff.nu/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=9562

Re: Austrian først i Irak

Nå påstår Viking Airlines da at Austrian ikke er første i Europa ettersom Viking har hatt ruter også til Irak siden 2005

MER HER

men men...he he:colgate:

alle liker å være først, størst og best ;)

Royal Jordanian har floeyet til Irak i lengre tid . .de flyr til og med til Bagdad.

Originally posted by LN-MOW

Royal Jordanian har floeyet til Irak i lengre tid . .de flyr til og med til Bagdad.

Er ikke Jordan et land i Midt-østen, eller har Jordan blitt medlem i EU i dag?:question:

Originally posted by BU049

Er ikke Jordan et land i Midt-østen, eller har Jordan blitt medlem i EU i dag?:question:

Det står da vitterlig 'Europa', og ikke EU??

Originally posted by TUC

Det står da vitterlig 'Europa', og ikke EU??

Jeg vet det. Prøvde bare å være litt humoristisk.

Flisespikker! ^_^ Kan jeg noe for at jeg ikke leser ordentlig, da??

Hvem i svarte ønsker å reise til Bagdad i disse tider?

EU eller ikke, Jordan ligger uansett ikke i Europa, men i Asia. Foroevrig et land hvor et besoek anbefales paa det varmeste.

Back