• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

AUH-MNL-CEB-MNL-AUH med EY og PR

Chaos Controller

ScanFlyer Blue
Da gaar turen tilbake til Filippinene for 7. eller 8. gangen paa et droeyt aar, denne gangen blir det med 'The worlds leading airline 2009' som Etihad nylig ble kaaret til, og innenriks med Philippine Airlines i Filippinene.

Billetten med Etihad kostet ca 3000 kroner tur retur Manila, og gaar med en av Etihads nye Boeing 777-300ER.
Innsjekk ble gjort paa nettet i tildige timer i morges, og sete 54A ble valgt, da dette er en av to to-setere bakerst i flyet, slik at det ikke er for mange folk aa klatre over naar jeg skal paa toalettet eller lignende;)
Skal naa straks paa nattevakt i taarnet i Abu Dhabi, og satser da paa aa ta turen ned til Etihad sitt kontor i tidlige morgentimer og hoere om de ikke har lyst aa plassere meg forran gardinen i stedet for helt der bakerst i flyet.

Flytiden er satt til 8 timer og 20 minutter, og da vil jeg faa 5 timer aa slaa i hjel paa flyplassen i Manila i morgen kveld foer turen gaar videre til Cebu. Manila - Cebu - Manila blir i businessklasse, da prisforskjellen paa oekonomi og business var bare ca 400 kroner (totalt ca 1100 kroner for billetten), og er godt aa ha lounge tilgang med saa mange timer paa flyplassen. Innenriks er satt opp med Airbus 340 og 330, men tar det med en klype salt, da jeg har flydd samme ruten tidligere, men da i Airbus 320 i stedet, til tross for at det var satt opp med stort fly da i utgangspunktet ogsaa.
 
Venter spent........ En som ofte er i det landet...;). Blir det Shangri-La i Cebu ??
 
Back
Top