Med fare for at det blir litt overkill .. men her kommer noen dagferske fra nærflyplassen min.
American 737-823 N981NN, levert i 2015
Delta 737-932 N846DN, levert i 2015
Delta MD95 (B717) N936AT - opprinnelig levert til TWA i 2000.
Southwest B737-8H4 N8535S - levert i juni
Delta A321 N307DX - drøye året gammel
Dagens NEO: Frontier A320 N317FR, levert for to uker siden.
Og nesten i den motsatte enden av skalaen finner vi B727-200F N215WE tilhørende IFL Group. Levert til Fedex i 1984.
Dagens hyggelige overrraskelse var eldstemann MD10-30 N318FE - opprinnelig levert til World Airways i 1979.
United B737-924 N69810, snart 4 år gammel.
China Airlines Cargo B747-409F B-18719, levert i 2005
Delta MD90 N933DN, levert til SAS i 1997 som SE-DMH.
Delta B777-232LR N709DN, levert i 2010.
CAL 747-412F 4X-ICB, opprinnelig levert til Singapore Airlines Cargo i 1994.
Southwest 737-7Q8 N7873A, ex-Transavia og Malev. Levert 2004.
Og til slutt - Cathay Pacific Cargo B747-8F B-LJJ. Levert 2012.
Dett var dett.

American 737-823 N981NN, levert i 2015

Delta 737-932 N846DN, levert i 2015

Delta MD95 (B717) N936AT - opprinnelig levert til TWA i 2000.

Southwest B737-8H4 N8535S - levert i juni

Delta A321 N307DX - drøye året gammel

Dagens NEO: Frontier A320 N317FR, levert for to uker siden.

Og nesten i den motsatte enden av skalaen finner vi B727-200F N215WE tilhørende IFL Group. Levert til Fedex i 1984.

Dagens hyggelige overrraskelse var eldstemann MD10-30 N318FE - opprinnelig levert til World Airways i 1979.

United B737-924 N69810, snart 4 år gammel.

China Airlines Cargo B747-409F B-18719, levert i 2005

Delta MD90 N933DN, levert til SAS i 1997 som SE-DMH.

Delta B777-232LR N709DN, levert i 2010.

CAL 747-412F 4X-ICB, opprinnelig levert til Singapore Airlines Cargo i 1994.

Southwest 737-7Q8 N7873A, ex-Transavia og Malev. Levert 2004.
Og til slutt - Cathay Pacific Cargo B747-8F B-LJJ. Levert 2012.


Dett var dett.
Last edited: