• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Atlanta 20/11/21

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Var en tur på nærflyplassen for å hente den ene guttungen. Ble møtt av det villeste kaos ved terminalen, ettersom noen hadde funnet det for godt å smelle av en skyter i security. Så folk flyktet i panikk og mange måtte sjekkes på nytt etter at de hadde flyktet til steder der de ike skulle være ...

Hadde imidlertid avtalt å møte gutten ved den internasjonale terminalen siden han ikke hadde sjekket inn bagasje, og det viste seg å være et sjakktrekk av dimensjoner. Der var det nemlig stille og rolig.

Men det var vanskelig å komme seg rundt, så det ble kun noen få bilder.

N477WN.jpg

Southwest B737-7H4 N477WN, 2004 modell.

N240NV.jpg

Allegiant A320 N240NV, nesten 22 år gammel. Fotballcharter.

N767CJ.jpg

Rapperen Drake er på besøk i byen, med sin private 767. N767CJ opereres på kanadiske Cargojet's AOC.

TC-ACR.jpg

Turkish Cargo opererer ofte denne Air ACT 747'en. TC-ACR, en snart 20 år gammel 747-400F, som opprinnelig tilhørte Air France.

Dett var dett - for denne gangen.
 
Last edited:
Back
Top