• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

ATA - Er de i luften mai2005?

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Tror man at ATA flyr i mai 2005? Vi skal fly fra Chicago til Boston og ATA er pr dags dato mye billigere enn American, Continental, USAirways og United?

Men jeg ser at hvis vi ikke flyr non-stop så er en kombinasjon av American og United like billig som ATA non-stop...Må bare forhandle litt her hjemme for å få frem hvor lurt det er at vi flyr noen timer ekstra...

Replying to Topic 'ATA - Er de i luften mai2005?'

Ut fra hva jeg har skjønt så er vel sjansen ikke så veldig bra for ATA for tiden. Om en skal fly dem bør en vel vurdere nøye hva en vil satse på, og være forberedt på at det kan gå galt.

Sjekket airtran.com og de skal ha NOK 1370,- for 2 fra Chicago til Boston...(..men så må jeg forklare hvorfor vi må fly via ATLANTA deep south før vi setter kursen nordover igjen...) Men billig er det...

Du finner sikkert en plausibel forklaring å presentere sjefen skal du se :D

Nå er det mitt kredittkort som skal til pers...så da er det vel jeg som er sjefen... Pluss at vi skal ta tog (det er ikke billig) fra Boston til Chicago...så det blir nok som jeg håper!!!

Originally posted by EB

Nå er det mitt kredittkort som skal til pers...så da er det vel jeg som er sjefen...

Hehe....varer nok ikke lenge det skal du se....eller du TROR du fortsatt er sjefen men...

Nei skal ikke kødde med deg, sir!:spin:

Har allerede tapt... Det kom ikke på tale med en mellomlanding i Atlanta...så ja jeg vet hvem som er sjefen. Men som attpåklatt liker jeg IKKE det å ikke få viljen min...:(

Kjoeper du billett med ATA, er det svaert sannsynlig at du vil fly airTran. Hvis alt gaar etter planen og retten godkjenner opplegget som er planlagt, vil airTran overta mesteparten av rutene vaare fra MDW. At BOS blir opprettholdt regner jeg for sikkert - det er en av vaare bedre ruter.

EB, ønsket om å fly airTran hadde ikke tilfeldigvis noe å gjøre med at de flyr 717? ;)
Vet ikke om de bruker den på de rutene, men det er vel en av flytypene du mangler?

Midwest Express MKE - BOS...EB style og LCC priser...og MD-95 :sarc

Nå snakker vi... Når toget tar 5 + 15 timer den ene veien så bør min kjære klare noen timer ekstra på et fly og på en flyplass...

Midwest Airlines gir meg B717... Men helt billig var de ikke. Jeg/vi må også komme oss fra Chicago til Milwaukee...

Originally posted by EB

Nå snakker vi... Når toget tar 5 + 15 timer den ene veien så bør min kjære klare noen timer ekstra på et fly og på en flyplass...

5+15?

"Acela" til NYC og "Lakeshore Limited" videre til Chicago?

Nesten... Det blir direkte tog fra Boston til Albany og så går det videre til Chicago med Lakeshore...

Back