Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 14 Oct 2008 #41 Airguitar GE90 Og saa til lite griseri Saa kom Emirates med sin 200LR De slet litt med aa faa av thrust reversern paa denne grisen
Airguitar GE90 Og saa til lite griseri Saa kom Emirates med sin 200LR De slet litt med aa faa av thrust reversern paa denne grisen
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 14 Oct 2008 #42 Saa var det til for 767-200 og -400 besoek. En stk bil utdelt til undertegnede... Dag ledet an ned feil vei med sin van -- en taxibane faktisk. Vi maatte flytte oss for en gris Vi overlevde Manifestet studeres noeye
Saa var det til for 767-200 og -400 besoek. En stk bil utdelt til undertegnede... Dag ledet an ned feil vei med sin van -- en taxibane faktisk. Vi maatte flytte oss for en gris Vi overlevde Manifestet studeres noeye
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 14 Oct 2008 #43 Merk raked winglets paa 764 i forrige post Inni 767en til CO Dr. Johnsen briefer oss Oliver tar hoeyresetet Tilbake til 777 og GE90 UA flakset over oss Oljeskift paa 777 Ja, de ga meg en bil
Merk raked winglets paa 764 i forrige post Inni 767en til CO Dr. Johnsen briefer oss Oliver tar hoeyresetet Tilbake til 777 og GE90 UA flakset over oss Oljeskift paa 777 Ja, de ga meg en bil
BSSW Browncoat 14 Oct 2008 #45 Tommy777 said: Dag har rett nok plassert grisene i skammekroken Click to expand... Fy deg Dag ld ingen gris fortjener å stå i skammekroken.... Håper det finnes muligheter til å bli med på en slik tur en annen gang. Dette virket som en skikkelig gøy, interessant og lærerik tur. Tommy, får jeg være med i kofferten din ved neste arrangement?
Tommy777 said: Dag har rett nok plassert grisene i skammekroken Click to expand... Fy deg Dag ld ingen gris fortjener å stå i skammekroken.... Håper det finnes muligheter til å bli med på en slik tur en annen gang. Dette virket som en skikkelig gøy, interessant og lærerik tur. Tommy, får jeg være med i kofferten din ved neste arrangement?
LN-MOW Flyklapper Medlem 14 Oct 2008 #46 Nå lar man alt mulig rask få kjøre på tarmac .. det skulle FAA ha sett !!! Dæven, det så morro ut ...
Nå lar man alt mulig rask få kjøre på tarmac .. det skulle FAA ha sett !!! Dæven, det så morro ut ...
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 14 Oct 2008 #47 Takk for fin rapport! Kanskje litt OT, det har sikkert vært fortalt før, men når begynte CO å sette WL på sine B737-500 ? Jeg ble overrasket da jeg så de på EWR i juli i år
Takk for fin rapport! Kanskje litt OT, det har sikkert vært fortalt før, men når begynte CO å sette WL på sine B737-500 ? Jeg ble overrasket da jeg så de på EWR i juli i år
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 14 Oct 2008 #48 Det er vel lenge siden de startet aa sette W/L paa -500, men siden mange skal til Russland, er det vel ikke alle som faar. Dag?
Det er vel lenge siden de startet aa sette W/L paa -500, men siden mange skal til Russland, er det vel ikke alle som faar. Dag?
LN-MOW Flyklapper Medlem 14 Oct 2008 #49 Det er vel halvannet år siden eller noe sånt ... den første kom i trafikk omtrent samtidig med at jeg var i FRA og det var vel i juni ...
Det er vel halvannet år siden eller noe sånt ... den første kom i trafikk omtrent samtidig med at jeg var i FRA og det var vel i juni ...
Martin Moderator Medlem 14 Oct 2008 #50 Jeg fløy vel en 735WL i sommer om jeg ikke husker feil, et par uker før Fellowship tok bildet over.. Ellers: Topp rapport. Hadde vært gøy og vært med på en sånn tur en gang.. Wild idea: Hva med et Scanair DO til IAH?
Jeg fløy vel en 735WL i sommer om jeg ikke husker feil, et par uker før Fellowship tok bildet over.. Ellers: Topp rapport. Hadde vært gøy og vært med på en sånn tur en gang.. Wild idea: Hva med et Scanair DO til IAH?
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 15 Oct 2008 #51 Martin said: Ellers: Topp rapport. Hadde vært gøy og vært med på en sånn tur en gang.. Wild idea: Hva med et Scanair DO til IAH? Click to expand... De har jo ganske mye snadder aa kikke paa paa EWR ogsaa Kunne vaert artig med et SAS basebesoek ogsaa. Blir dog litt vanskelig med airguitar i en CFM56 Last edited: 15 Oct 2008
Martin said: Ellers: Topp rapport. Hadde vært gøy og vært med på en sånn tur en gang.. Wild idea: Hva med et Scanair DO til IAH? Click to expand... De har jo ganske mye snadder aa kikke paa paa EWR ogsaa Kunne vaert artig med et SAS basebesoek ogsaa. Blir dog litt vanskelig med airguitar i en CFM56
Discus Galley Slave Medlem 15 Oct 2008 #52 Tommy777 said: De har jo ganske mye snadder aa kikke paa paa EWR ogsaa Kunne vaert artig med et SAS basebesoek ogsaa. Blir dog litt vanskelig med airguitar i en CFM56 Click to expand... EWR og ORD er jo bare et dannet amerikansk steinkast fra hverandre. Har LH eller BA noe å by på i Europa kanskje? Men uansett - takk for bildene og next longhaul SEA!
Tommy777 said: De har jo ganske mye snadder aa kikke paa paa EWR ogsaa Kunne vaert artig med et SAS basebesoek ogsaa. Blir dog litt vanskelig med airguitar i en CFM56 Click to expand... EWR og ORD er jo bare et dannet amerikansk steinkast fra hverandre. Har LH eller BA noe å by på i Europa kanskje? Men uansett - takk for bildene og next longhaul SEA!