tosfreight
ScanFlyer Silver
Ser ut som at SK903 ARN-EWR i morgen skal opereres av Icelandair (757). Har vel sammenheng med skadene på de to 330-ene... Skal gå ARN-KEF-EWR
...erru feit eller ?....hvorfor denne fikseringen paa Widebody.....FI 757 er da langt aa foretrekke fremfor en sliten A310 Widebody i fra Air Comet.....har selv krysset Atlanteren i 757 baade direkte og via oeya....paa baade business class og turist....og fra et komfort synspunkt er det ikke noe aa trekke paa det.....med mindre man ikke er feit da.....Widebody er for feite!!!Originally posted by DY
Men hvordan skal det gå med alla passasjerene som nå må fly narrow body![]()
Originally posted by SK384
Hva skjer med returen i morgen. Fant ikke noe om den på flight status på SAS sin side. Går den ikke eller er det med et annet flightnummer ?
Siden du spør om jeg er feit - så må jeg spørre om det var et seriøst spørsmål?Originally posted by dc-8-63
...erru feit eller ?....hvorfor denne fikseringen paa Widebody.....FI 757 er da langt aa foretrekke fremfor en sliten A310 Widebody i fra Air Comet.....har selv krysset Atlanteren i 757 baade direkte og via oeya....paa baade business class og turist....og fra et komfort synspunkt er det ikke noe aa trekke paa det.....med mindre man ikke er feit da.....Widebody er for feite!!!Originally posted by DY
Men hvordan skal det gå med alla passasjerene som nå må fly narrow body![]()
Floeye akkurat SEA HNL SEA med LN-MOW airline Inc....som opererer med 757-300 som var en av vaare beste opplevelser paa den strekningen....og vi har traakka over til baade HNL og OGG med allt i fra Diesel 10 via 767, 777 og 747....men fra et komfort synspukt var LN-MOW inc helt topp...men saa er vi ikke feite da......
Originally posted by MartinLangaas
Også får man vell døtta en del mer under 767'en slik at en kan tjene litt på frakt også.
Voksent svar.Originally posted by dc-8-63
Like serioest som diskusjonen om behovet for Widebody transatlantisk......
Skjønner ikke hva som er tåpelig.Originally posted by LN-MOW
Kan ikke huske aa hoert klager paa DC-8 eller B-707 .... :sarc
Naa begynner dette aa bli taapelig ... for 99% av det reisende publikum spiller flytypen null rolle ved valg av flyselskap. Jeg floey nylig SEA-Orlando i en 737-900 (fem timer) og det var en langt behageligere tur enn sist jeg floey Delta's 767 mellom Atlanta og Seattle (4 1/2 time..). Hadde midtgang paa begge ...
CO hadde ikke hatt den suksessen de har hvis valg av flytype hadde innflytelse paa de reisendes valg ...
Svaret var serioest det.....transatlantisk selges paa pris......FI og CO beviser at kun flyfreak oensker seg stoerre fly.....saa lange prisen er riktig, flyr folket mere enn gjerne 757 og er svaert fornoeyde......Originally posted by DY
Voksent svar.Originally posted by dc-8-63
Like serioest som diskusjonen om behovet for Widebody transatlantisk......
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.