Kjempe rapport. Utrolig frekk purser på TG som nekter servering av noe så banalt som øl og i tillegg spørre om vitale mål hos biz pax. Riktignok kan du få uvante spørsmål fra Thaiene, men en purser hos TG bør vite bedre. Hvordan taklet du denne behandlingen? Jeg hadde ikke latt meg bli fornærmet av en CA på denne måten.
Håper returen går med LX181 for sammenligningens skyld.
Ser at sluttdest. er MNL som kanskje ikke helt er naturlig valg for norske turister på denne tiden av året hvis sol og badeopplevelser er noe av ønskene. Grunnen for spørsmålet er at jeg selv med kone og voksen datter tok turen i fjor hvor vi ble positivt overrasket over MNL. Da bl.a shopping, festligheter og sikkerhet var viktig for oss, valgte vi å gå for Club-rom hos IC. Vi fikk en uforglemmelig opphold i MNL med enorme kontraster.
Ingen bilder av dem dessverre. Thaiene er jo så små at når jeg med mine 195cm stå opp rekker de ikke opp til bildekanten.Jøss, små folk altså. Har du bilder av dem også?![]()
Bra rapport til nå. Thai virker litt slite litt på matfronten og det virker som om de burde fått inn en skikkelig kokk til å gå over menyen. Ser frem til resten av rapporten også
Glimrende lesestoff! Jeg er glad for at jeg ikke var tilstede da purseren nekta deg oel.... Verste jeg har hoert..
Turen begynte ihvertfall meget godt og Swiss saa kanon ut. Hoster man opp denne typen penger, skal ting vaere mye hyggeligere enn det man saa fra Thai her.
Fin rapport - ser at du virker langt mer fornøyd med Swiss i biz enn jeg var etter min Thailandtur i vinter. Jeg opplevde Swiss som stiv og formell, savnet glimtet i øyet.
Du skrev vel noe i en godmorgen-tråd at du skulle si noe mer om setene - fikk ikke helt med meg hva du mente var forskjellen (ulempen?) på setene til Thai kontra andre selskaper?
Tja, kanskje de har sett behov av denne type info på OSL-rutaLa også merke til at de har begynt å annonsere over høytalerene at personer under 18år ikke får servert alkohol, samme gjelder berusede personer, samt at medbrakt alkohol ikke er tillatt å nyte. Hørte aldri noe slik annonsering på Thai flightene tidligere.
Da må jeg dessverre slutte meg til klagekoret mot TG.
Dro med direkteruta fra OSL på fredag, sete 18K.
Etter middagen prøvde de å få oss til å sove så fort som mulig. Når man trykket på knappen for å få servering, kom de ikke. Da jeg rundet hjørnet for å få hjelp, ble de sure. Det ble da påpekt at det var natt i Thailand, og folk var trøtte. Jeg pekte da på mitt armbåndsur, som viste kl. 19, og sa at passasjerene om bord ikke hadde vært bare et par dager i Norge, og at det for dem var tidlig kveld.
Når jeg flyr biz, forventer jeg annen service. Blir nok å reise med et stopp i Europa et sted for meg etter dette. Kvaliteten på TG har stupt betraktelig. Er vel ikke bare dette crewet heller, da Bizflyer jo påpekte det samme ut fra ZRH.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.