Lennart ScanFlyer Rusty 19 Aug 2008 #1 Årets høydepunkt på Sola I mangel på skikkelig metall på Sola, så er dette definitivt den beste landingen så langt iår Attachments svanen.jpg 205.9 KB · Views: 324
Årets høydepunkt på Sola I mangel på skikkelig metall på Sola, så er dette definitivt den beste landingen så langt iår
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 19 Aug 2008 #3 Re: Årets høydepunkt på Sola Ingen tvil om hvor designet til Concorde er hentet fra. Samme angrepsvinkel og vingespenn, til og med nebbet/nesetuppen er senket for bedre sikt!
Re: Årets høydepunkt på Sola Ingen tvil om hvor designet til Concorde er hentet fra. Samme angrepsvinkel og vingespenn, til og med nebbet/nesetuppen er senket for bedre sikt!
LN-RRA Eurobonus Diamond 19 Aug 2008 #4 Re: Årets høydepunkt på Sola Minner meg litt om en KLM (?) reklame som gikk på tv for noen år siden
S Seabee ScanFlyer Silver 21 Aug 2008 #5 Re: Årets høydepunkt på Sola Rå-stilig!!! Noe av det kuleste jeg ser er svaner som tar av og lander på vann! Også stilig å se svaner fly i formasjon!
Re: Årets høydepunkt på Sola Rå-stilig!!! Noe av det kuleste jeg ser er svaner som tar av og lander på vann! Også stilig å se svaner fly i formasjon!
Cloudy ScanFlyer Blue 21 Aug 2008 #6 Re: Årets høydepunkt på Sola For et shoot Leorim....WOW Noe av det bedre jeg har sett på lenge
LN-MOW Flyklapper Medlem 21 Aug 2008 #7 Re: Årets høydepunkt på Sola NESTEN like fin som en Tristar. Kom igjen, Lennart. Overgå svanen!
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 21 Aug 2008 #8 Re: Årets høydepunkt på Sola LN-MOW said: NESTEN like fin som en Tristar. Kom igjen, Lennart. Overgå svanen! Click to expand... Skal Leorim stupe? Stå på vannski? :colgate: Men dette er jo noe for KLM-fansen... Veldig bra.
Re: Årets høydepunkt på Sola LN-MOW said: NESTEN like fin som en Tristar. Kom igjen, Lennart. Overgå svanen! Click to expand... Skal Leorim stupe? Stå på vannski? :colgate: Men dette er jo noe for KLM-fansen... Veldig bra.