• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Användarnas ålder

Savipix

ScanFlyer Mile High Club
Användarnas ålder

Tycker att det är lite spännande med statistik om användarna här på forumet (och en hjälp till en god vän som skall göra sin slutuppsats på universitetet i Uppsala). Detta kan väl ses som den första av ett par stycken.

Lägger väl mig bland dom lite yngre med mina 21 år.

Låter den vara "Sticky" till den 7:e

Re: Användarnas ålder

Ehh - alder hadde du jo nettopp meddelt via avstemmingen.

Litt morsomt å få vite forholdet mellom "rookies" og "oldies" her.

:cheers:

37 og stigende... Men vent med en forspørsel på vekt...eller hva CK?

27....
Jublende glad hver gang jeg må frem med ID for å kjøpe alkoholholdig drikke!:cheers:

Originally posted by EB
37 og stigende... Men vent med en forspørsel på vekt...eller hva CK?

Vel, jeg kan vel bare si at DEN kurven er fallende, mens alderen er stigende...:lol

36 år. Vektkurven er nedadgående nå for tiden heldigvis, men dessverre viser det seg ofte at etter en nedadgående periode så kommer en oppadgående periode. Frykter at den kommer i perioden etter sykkelsesongen er over og før skisesongen starter.

Originally posted by sk931

52 år og 35 år i SAS 01.sept

Hilsen
Ole

Beat you. 62 år, 20 år i SAS (juni 62 til jan 83) og Widerøe fra jan83 "and still going". Med andre ord totalt 43 år + i "konsernet".
:up: :cheers:

Blir 26 år 20. september, vekten har vært rimelig stabil de siste 5 årene. :)

Jeg har nettopp lagt inn min fødselsdag også, så da er det en til i gruppen 50-59

Back