• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Another one bites the dust .. MK Airlines

med en flåte av gode (men gamle og fuel-tørste) DC-8'ere og 747 Classic er det nok en naturlig (men trist), konsekvens av at oljeprisen nå ligger på $132 fatet. Det finnes de som har spådd at (super)billigbillettenes tid er over, men også billig flyfrakt (med de konsekvenser det får for verdenshandelen) er også "a thing of the past" i dagens situasjon.
 
Med mindre flyselskapene begynner å ta seg tilstrekkelig betalt for å dekke fuel-utgiftene så kan jo denne spiralen bli spenstig etterhvert.
 
Nok en inntekskilde bortfaller for Manston.
Det spørs om de klarer å holde liv i lufthavna der over særlig lenge nå.
 
Hmm jaggu meg, også bare et par uker etter at vi hadde en av deres B747'er på besøk på OSL.....

Og synd for Maston ja som du sier OJB, det blir nok hardt nå fremover, og flere flyplasser på øya sliter jo også, eller har allerede lagt ned...
 
Back
Top