Da var det sengetid her i det dype soer ... Alpharetta melder pent vaer og 8-9 grader. Kom akkurat tilbake fra premiereforstilling paa Valkyrie - en film jeg anbefaler paa det varmeste. Hadde med 12-aaringen og han var dypt engasjert, og vi var noedt til aa ta en ekstra kjoeretur for aa prate om filmen saa han fikk bearbeidet inntrykkene. Det var en merkelig stillhet da en full kinosal vandret ut i nattemoerket, og guttungen paapekte det med litt undring da vi satte oss i bilen. Sterk kost for en historieinteressert ung mann, men samtidig svaert laererikt.
Annendag er den store forballdagen., men da jeg blir noedt til aa ta en dagstur med guttene til bestemor og oldemor i SC for utveksling av julegaver, blir det kamp paa satelittradio isteden ... Konemor ligger til sengs med influensa, saa det planlagte besoeket blir dermed sterkt amputert...
Velvel - saann gaar det. Avdeling (Veldig) Vest melder God Natt.
Annendag er den store forballdagen., men da jeg blir noedt til aa ta en dagstur med guttene til bestemor og oldemor i SC for utveksling av julegaver, blir det kamp paa satelittradio isteden ... Konemor ligger til sengs med influensa, saa det planlagte besoeket blir dermed sterkt amputert...
Velvel - saann gaar det. Avdeling (Veldig) Vest melder God Natt.