God onsdag fra kokoklokkeland

Tommy777

ScanFlyer Mile High Club
Heppsann fra Zurich. Her var man paa vei inn i koma kl 2300 med alarmen paa kl 0300 for aa se slaaball fra Detroit. Glemte aa skru av ringelyden og fikk selvsagt en telefon etter kun halvtimen paa oeyet.

Saa da ble det jobbing over natt og en spanande baseballkamp der Yankees straks er ferdig med aa pulverisere Detroit.

Frokost og moete paa morran foer KLM (YIKES) tar oss til Amsterdam kl 1155. Blir nok en fiin nap i ettermiddag, ja

En god dag oenskes alle

God Morgen

Får ikke sove noe som er noe dritt men jeg får vel ta dagen til hjelp. Gjerne en høneblund utpå dagen.

Ha en fortsatt god dag :)

Det er jo ikke fullmåne, men har sittet her å tømt i meg en kanne kaffe siste to timer. Kan vel si god morgen nå?

God morgen fra Forus!

Foreløpig rolig på jobb. Bruce Springsteen kommer ut av høytalerene, og man får en lugn start på dagen. Absolutt ikke feil.

Har masser av saker og ting på tapetet i dag, så denne dagen vil og trolig suse avgårde, før det er å komme seg hjem til en nytt logistikhelvete ^_^

Ha en fin dag forumister! :)

Mornings fra Flytoget, fortsatt uten wifi. Om ikke lenge står SK205 til KRS for tur, med retur med 216 senere idag. En løpetur og shining av kåken før en visning i morgen står også på programmet. Ha en fin dag

God morgen fra søndre Nittedal.

Her er man straks klar til å ta leveringsrunden for å få barne til barnehage og (ferie)SFO.

Blir en spennende dag på jobb med første Qatar flight. Så det blir nok en del tjo og hei, slik det gjerne blir med slikt. Tror alle gleder seg til å bli ferdig med den første avgangen.
Har vært mye forberedelser og masse arbeid for mange siste tiden, men tror at alle parter nå er godt forberedt og klare. Av rapportert på Facebook i går kunne vi se at billettøren avsluttet dagen med å legge opp uniformsbuksa si helt alene... Så da burde alt være klart :)

Får ta med kamera på jobb i dag for å se om det er mulig med noen blinkskudd.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen fra Lillestrøm, nettopp vært på OSL med fruen og 2x26 kg som drar til MNL nå. Følger etter nøyaktig en uke senere , også med 2x26 kg. Sånn er det når en har gaver til en stoooor familie...:drunk:^_^

God morgen fra Lillestrøm, nettopp vært på OSL med fruen og 2x26 kg som drar til MNL nå. Følger etter nøyaktig en uke senere , også med 2x26 kg. Sånn er det når en har gaver til en stoooor familie...:drunk:^_^

Godt det ikke bare er meg :8:

Av rapportert på Facebook i går kunne vi se at billettøren avsluttet dagen med å legge opp uniformsbuksa si helt alene... Så da burde alt være klart :)

Ja, det der er utenfor mitt kompetanseområde, men det ble ganske ok. Og når buksene er i orden burde resten være en smal sak! ^_^

Det blir en spennende dag, helt klart. Både for oss, Menzies, OSL og ca 260 pax. :fly

God morgen fra Krsand!
Her i sør har vi satt moralpolitiet i høyeste beredskap i påvente av at Someone skal lande. Alle pikebarn under 16 er låst inne for sikkerhets skyld! :lol:

Ellers er man på plass på jobben, langt borte fra å se når QR gjør sin premierelanding på OSL i dag. Men jeg håper enkelte er sitt ansvar bevisst og dokumenterer dette gjennom flotte bilder som deles med oss her på forumet?

Blir spennende i dag å se om jeg får tilslaget på forkjøpsretten på naboleiligheten. Fristen går ut kl 1500 idag, og overtakelse er allerede til fredag. Så dette medføre noe mer stress enn man har godt av. Time will show. Føler at det hadde passet ekstra godt inn med de 80 millionene i Viking Lotto i dag. Hadde jo vært greit å betale leiligheten kontant. I 100 kr sedler kanskje? Hadde jo vært festlig!! Vel, får levere inn noen kuponger og begynne å rydde plass på kontoen!

Ha en fin dag!

BF:cool2

Mornings fra barteland

Vært i krigen i natt med junior, så er rimelig sliten.Håper det blir en rolig jobbdag......
Teller ned til ARN og HEL i helga....blir en bra helg tenker jeg :D

Ønsker alle en god dag :) :) :)

Her på Sandane internasjonal er det overskyet og et mer normalt vær enn det var i går, da regnet det per definisjon kattunger..
Ting tok tid og jeg rakk ikke siste flyet ut, ergo stuck i Sandane uten rene klær og hygieneartikler... F*** my life, men ting går seg til..

Nå ser jeg frem til å komme meg hjem å få skifta klær før det blir en tur til Kløfta med kontorjobbing, må vel svinge en tur innom Elixia i kveld for å holde kroppen i bevegelse.

Sitter et par stykker her på SDN som skal fly med Qatar til DOH og videre til DXB. De håper på litt ekstra stas med første QR flight ut fra OSL.

Last edited:
Back