Anne Grete Ellingsen forsvinner fra Norwegian.

Jeg skjønner ikke hvorfor det er fantastisk. Det må vel være mulig å si seg uenig i vurderingen?

På kontoret ja...... ikke i Norges ledende finansavis....
Og si at det er synd at de mister henne er en ting... men ....

Det ville vel være bedre om Kjos sa at han respekterte valget hennes, og takket for tiden hun har vært i Norwegian.

Just my five cents.

Kjos: - Det fryktelig synd at hun slutter, og jeg mener det er et feil valg.

Tja, er dette en negativ uttalelse da? Det er da en typisk fleipete Kjos-bemerkning. Det ville jo være oppsiktsvekkende om han sa at det var et "riktig valg".

Han er enormt skuffet over at han mister en dyktig medarbeider, men jeg er enig i at han burde ha sluttet ved kommaet. Ikke noe big deal uansett.

Hallo! Dette er da kun en positiv bemerkning etter og mistet en lojal ansatt. Likte måten Kjos kommenterte dette på jeg...ingen kan være i tvil om at han ikke kommer til å savne henne!

Etter hva jeg skjønner så har det vel vært slik at hun er tilgjengelig omtrent døgnet rundt, og det tærer vel på etter en del år med slikt kjør....

Men, hvem har forslag til gode kandidater? :) Anyone ?

Tror kanskje Kjos overrasker med ei fra egen stab, hvor han satser ungt og utradisjonelt. Eller så er det vel en kandidat hos Sk, som kan være logisk å ta en prat med.

Ja, det var en interessant og relativt kryptisk bemerkning. Men det er nok generelt smart å velge en ung kvinne, gitt at kvalifikasjonene er like. Uansett hva EB måtte foretrekke ...:D

Mvh
Gammal mann med 12 år i komminikasjonsbansjen, to års Sanair-medlemskap, men feil utseende og kjønn. :p

Stort sett så foretrekker jeg kvinner i arbeidslivet - da jeg på hjemmebane ikke har en eneste en...

Som en kandidat så har vi jo også Sofie Bruun fra OSL.

Etter hva jeg har hørt så er hun ganske dyktig, men havner litt for mye i skyggen av Jo Kobro i det daglige.

S

Hun er også meget dyktig, men er uenig i at hun havner i skyggen av Kobro. Hun står jo på 24/7, mens det for meg virker som om Kobro har trukket seg hakket tilbake.

Men absolutt en mulig kandidat - og en dyktig kvinne!

Back