Anne Grete Ellingsen forsvinner fra Norwegian.

Der forsvinner mye kompetanse og nettverk ut av døra gitt.....
Men det åpner samtidig for nye koster. AGE har jo vært der noen år, og det blir spennende å se hvem DY klarer å hente inn. Tviler på at det er noen i organisasjonen som kan ta over stafettpinnen.
Siv M - Vil du tilbake til luftfart fra det litt kjedelige bankgreiene???

Trist for DY. Har inntrykk av at hun var en flink dame (sånn som Siv Meisingseth(skjønner enda ikke hvordan det er "mulig" å gå fra en så profilert stilling i luftfartsbransjen til en så lite profilert stilling i bankverdenen))...

Trist for DY. Har inntrykk av at hun var en flink dame (sånn som Siv Meisingseth(skjønner enda ikke hvordan det er "mulig" å gå fra en så profilert stilling i luftfartsbransjen til en så lite profilert stilling i bankverdenen))...

Det at man nødvendigvis ikke er like mye i media, betyr ikke nødvendigvis at jobben er noe mindre krevende

Absolutt ikke, "profilert" har ikke noe med hvor krevende en stilling her. Jeg mener bare det må være en voldsom overgang fra flybransjen. Men nok om det. Dette er om Ellingsen.

Dyktige damer begge! Har hatt gleden av å hatt Mesingseth som foredragsholder på jobben her. Det er nok ekstra krevende å jobbe med kommunikasjon i flybransjen, ettersom det hele tiden skjer uforutsette hendelser som de må kommentere. Og det er sjelden DY bruker andre enn Ellingsen, så "vaktplanene" (om det i det hele tatt finnes slike) har nok vært tøffe.

Etter hva jeg skjønner så har det vel vært slik at hun er tilgjengelig omtrent døgnet rundt, og det tærer vel på etter en del år med slikt kjør....

Men, hvem har forslag til gode kandidater? :) Anyone ?

DY har jo to komisk Ali i baade Skjeldam og Kjos. Noen med samme stil som Anne Grete er sikkert ikke dumt

Etter hva jeg skjønner så har det vel vært slik at hun er tilgjengelig omtrent døgnet rundt, og det tærer vel på etter en del år med slikt kjør....

Men, hvem har forslag til gode kandidater? :) Anyone ?

Veldig synd for DY dette her...... Du bor vel sammen med den neste?? :lol:

Synd at de mister henne. Hun er et godt ansikt utad, kunnskapsrik og flink til å formidle riktig informasjon. Det blir nok vanskelig å finne en like god erstatter.
Men hvis lønna er bra, så tar jeg jobben :p

Randi Flesland

Du kom meg i forkjøpet der:colgate::colgate:
den dama hadde garantert fått alle Norwegian ansatte til å krangle seg i hjel, og jeg kunne innkassert mine veddemål om DY (bites the dust by the end of the year)

Mye positivt sagt om Anne Grethe Ellingsen sagt i denne tråden som jeg sier meg enig i.
Dog er overskriften noe misvisende.
Hun forsvinner ikke , hun slutter i DY.:)

...og i dagens DN sier Bjørn Kjos at han er uenig i valget hennes.

Back