OEriksen
ScanFlyer Blue
jeg tok meg en kjøre tur etter jobb idag, prøvde og finne vollen i mørket.. Jeg kjørte forbi GA terminalen og videre forbi HMS brannkurs tomten og litt bortover, litt etter en rundkjøring fant jeg en grusvei.. Svingte like godt inn, veien var dumpte og fæl. Så i enden av denne veien deler den seg i 2, da stoppet jeg bilen og gikk opp på den haugen jeg hadde foran bilen da jeg ikke ville kjøre videre i tilfelle det var litt får dårlig terreng der.. gikk bortover til høyre på denne haugen og kom til slutt på en åpent området hvor jeg så rullebanen, fikk faktisk med meg at LN-KKR landet 
Er det dette som er vollen? Eller har jeg bare funnet et sted der ingen gidder og stå,fordi veien er dårlig og man ikke kan komme med bilen helt dit? Evt hvordan kan man kjøre nesten helt opp,så man slipper og la bilen stå så langt unna?
Og hvor finner man spotter kart over osl?

Er det dette som er vollen? Eller har jeg bare funnet et sted der ingen gidder og stå,fordi veien er dårlig og man ikke kan komme med bilen helt dit? Evt hvordan kan man kjøre nesten helt opp,så man slipper og la bilen stå så langt unna?
Og hvor finner man spotter kart over osl?