And the winner is KC-45A -> KC-46A

Re: And the winner is KC-45A -> KC-46A

At dette skjer igjen, kun noen måneder etter forrige gang må være ekstremt flaut for Boeing...
 
Re: And the winner is KC-45A -> KC-46A

At dette skjer igjen, kun noen måneder etter forrige gang må være ekstremt flaut for Boeing...

Og særlig i forlengelsen av Max hvis det viser seg at det er feil i programvaren.
 
Re: And the winner is KC-45A -> KC-46A

Det er jo utroligt pinligt for Boeing...
Dette er jo militære fly, men gælder det også deres Civile produktion...
---
Jeg har ikke nogen anelse om hvordan det er hos Embraer og Airbus, men helt undgås kan dette FOD problem vel næppe..
---
Bare utroligt at Boeings egenkontrol ikke har fundet det...

Hilsen Ole
 
Re: And the winner is KC-45A -> KC-46A

Make America great again, lar vente litt på seg på flyfronten!
 
Re: And the winner is KC-45A -> KC-46A

Jeg får glad for at jeg flyr en gammel, tried and true Boeing enn så lenge ser det ut til...
 
Re: And the winner is KC-45A -> KC-46A

Det er jo sørgeligt, at disse problemer er opstået for Boeing....
Er det virksomheds kulturen, der er er helt forkert... for et eller andet
er da helt forkert for virksomheden..
Problem med både civil og militære fly...det bliver ikke ved med at gå..
Måske det er ledelses formen hos Boeing det er galt med..
Hilsen Ole
 
Re: And the winner is KC-45A -> KC-46A

Vet ikke hva dere som flyr sier, men personlig hadde jeg som flyger blitt veeeldig skeptisk til å fly en maskin hvor arbeidsgiver ikke vil la passasjerer og frakt være med.

Har jobbet med militærchartere og det militære foretok hyppige og grundige inpeksjoner av materiellet som ble brukt. Det ble mange timer delay på grunn av reperasjon av ting som på en sivil tur ville blitt utsatt (deferred/MEL'd).

Så regner med at samme kulturen gjelder her.

Det er selvfølgelig ikke negativt selv om det blir oppfattet som analt og akkurat nå er man nok enda nøyere enn vanlig.
 
Back
Top