Originally posted by Trety
Coast Air skal betjene Andøya med ATR! Er ikke den i grunnen vel stor for den ruta? Hverken Andenes, Bodø eller Tromsø har problemer med å ta ned J31.
Originally posted by pmb
-Og så blir det fortsatt DH8 på Namsos og Rørvik- til tross for at anbudskravet åpnet for fly med 15 seter og uten trykk-kabin. GLEDELIG!!:cheers:
Originally posted by THS
En VELDIG gledelig nyhet for oss her i Narvik at Widerøe endelig er tilbake. Da er tre katastrofale år tilbakelagt og man kan se fremover mot en ny giv for flyplassen!![]()
Originally posted by Olebno
Dette hadde kanskje vært noe for å feire dagen:
http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=21091969
:nor :nor
Originally posted by Trety
Originally posted by pmb
-Og så blir det fortsatt DH8 på Namsos og Rørvik- til tross for at anbudskravet åpnet for fly med 15 seter og uten trykk-kabin. GLEDELIG!!:cheers:
Men folket på Røst vil nok fremdeles være noe mellomfornøyd, KATO flyr maurslukeren videre på Bodø-Røst. 19 seter og ingen trykkabin der i gården, det var jo et "krav" at de skulle få større maskiner...
Originally posted by LN-BRK
Stakkars Kato. Coastair har tatt Statoil-kontrakten fra dem, et svenskt selskap startet mandag å fly de nye postrutene i Finnmark så de har ikke lenger oppdrag for Caravanene, og Narvik blir tatt over av Widerøe. Blir spennende å se hva som nå skjer med dem.
Originally posted by Falcon
Dette høres ganske stusselig ut for Kato, ja. Hvis man taper alle anbud fordi man ikke kan drive effektivt nok er det neppe liv laga. Har du satset på dem?
Originally posted by Redcap
...men ingen info om finnmarkskysten og Vardø-Kirkenes. Er det WF det også ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.