KristianSk
Joker
Bestilte akkurat et Bank Norwegian kort utelukkende for bruk til kontantuttak i utlandet. Jeg lyver ikke om jeg sier at dette ikke vil koste meg noe som helst i renter og gebyrer, sålenge det betales ved forfall?
Dog blir det 1,75% valutapåslag; ikke det verste påslaget, men heller ikke det beste.Bestilte akkurat et Bank Norwegian kort utelukkende for bruk til kontantuttak i utlandet. Jeg lyver ikke om jeg sier at dette ikke vil koste meg noe som helst i renter og gebyrer, sålenge det betales ved forfall?
Dog blir det 1,75% valutapåslag; ikke det verste påslaget, men heller ikke det beste.
Akkurat det påslaget er det samme for så godt som alle kort utstedt i Norge.
Jeg reiser en del langdistanse til Amerika og Asia samt mellom Norge og Benelux/Sentraleuropa. Arbeidsgiver benytter seg av Amex reisesystem og billigste økonomibilletter tilgjengelig hos (stort sett) legacy carriers (uavhengig av allianse). Alle reiser blir trekt av eget kredittkort; noe som utgjør opp mot ca 200000 i året.
Hva burde jeg velge av kredittkort?
Hvilke bonusprogram burde jeg samle poeng i i SkyTeam, StarAlliance og OneWorld?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.