ANA starter Tokyo HND - Stockholm

Re: ANA starter HND-ARN fra S20.

Får så SAS en slot på HND i retur och använder den på CPH?
 
Re: ANA starter HND-ARN fra S20.

Skal også være snakk om daglige, men har ikke sett rutetidene ennå
 
Re: ANA starter HND-ARN fra S20.

Efterlängtad! I typ 20 år har det pratats om en linje mellan Stockholm och Tokyo. Välkommen nyhet för ARN som annars haft ett år men få positiva nyheter. Känns också stabilt att det är ANA och inte SAS som drar igång.
 
Re: ANA starter HND-ARN fra S20.

Hvordan er samarbeidsklimaet mellom SAS og ANA?

Og hvad gør SAS nu med den ekstra start- og landingstilladelse de selv har fået? Det afhænger vel af, om de der ANA som en samarbejdspartner eller en trussel? Hvis de helst ser ANA opgive ruten hurtigst muligt, bør de jo sætte egen afgang ind fra Arlanda og derigennem forsøge at skubbe konkurrenten ud af markedet lidt a la cathay Pacific i cph.
 
Last edited:
Re: ANA starter Tokyo HND - Stockholm fra S20

Fantastisk nyhet for oss som bor i Stockholm! Vi gleder oss til å slippe connection i CPH ved reiser til Japan.
 
Re: ANA starter HND-ARN fra S20.

De har väl redan sagt att de vill flytta CPH rutten till HND?

I vilket fall är det logiskt.

Om de sagt det så är det nytt för mig. Antar att evakCPH har en poäng angående vad SAS går efter. Skall de konkurrera ut ANA eller samarbeta?
 
Re: ANA starter HND-ARN fra S20.

De har väl redan sagt att de vill flytta CPH rutten till HND?



I vilket fall är det logiskt.



Etter hva jeg hører så passer ikke tidene på sloten de har fått på HND. Så de ønsker få endret den på en måte
 
Re: ANA starter Tokyo HND - Stockholm fra S20

Tidstabel? Opstart?

Finder intet på ANAs hjemmeside... Stockholm ligger inde som rejsemål, men ingen direkte afgange til sommer.
 
Re: ANA starter Tokyo HND - Stockholm fra S20

Tidstabel? Opstart?

Finder intet på ANAs hjemmeside... Stockholm ligger inde som rejsemål, men ingen direkte afgange til sommer.

Ingen som synes dette er underligt? Var det noget med at ANA ikke var tilfredse med de tildelte start/landingstider? Eller var det SAS? At starte ruten op ved sommerprogrammets start virker urealistisk. Nok nærmere maj/juni tidligst nu?
 
Re: ANA starter Tokyo HND - Stockholm fra S20

Ingen som synes dette er underligt? Var det noget med at ANA ikke var tilfredse med de tildelte start/landingstider? Eller var det SAS? At starte ruten op ved sommerprogrammets start virker urealistisk. Nok nærmere maj/juni tidligst nu?



ANA sitter vel på flere slots de kan sjonglere med.

Og er vel neppe noe problem på ARN?
 
Re: ANA starter Tokyo HND - Stockholm fra S20

Ingen som synes dette er underligt? Var det noget med at ANA ikke var tilfredse med de tildelte start/landingstider? Eller var det SAS? At starte ruten op ved sommerprogrammets start virker urealistisk. Nok nærmere maj/juni tidligst nu?

Det var SAS, der var utilfredse med deres slot i HND, de lavede så en bytte-aftale med ANA.
Ifølge SAS, skulle ANA åbne HND-ARN I foråret 2020 (https://www.sasgroup.net/en/sas-to-open-direct-route-to-haneda/)

Dog er dette fra ANAs egen pressemeddelelse: "Will start service as soon as preperation is completed during summer schedule for 2020. Reservations and ticket sales are scheduled to begik in mid-December (2019). Flight schedule and start of service will be announced at a later date". Hvordan de havde tænkt sig at sælge billetter FØR de havde schedule på plads, må guderne vide. Men det er måske det der skyld i at de endnu ikke var lagt ruten til salg :lol:
(https://www.anahd.co.jp/group/en/pr/201911/20191119.html)
 
Back
Top