• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

An-26B på Kjevik + litt ekstra

LN-GBM

ScanFlyer Silver
An-26B på Kjevik + litt ekstra

Fikk øye på en Antonov An-26B som kom inn på bane 22 i dag. Søndagskaffe fikk da være søndagskaffe, andre og viktigere ting stod på spill!:D I min forrige post så ble det nevnt at bildene burde vært lagret eksternt, og jeg har hatt plass tilgjengelig, men dere vet den latskapen, den latskapen...

rnd_web.jpg

Første som landet når jeg kom ut var LN-RND, og dermed var mine bildeposters obligatoriske Fokker ordnet.

bug_web.jpg

Så kom LN-BUG fra Oslo.

tcm_an26_web.jpg

Så var det dagens høydepunkt, en Antonov An-26B fra ungarske Cityline Hungary. Anser det ikke for usannsynlig at flere spesielle fly kan dukke opp i forbindelse med et par små musikkfestivaler her nede. Vi har pleid å få besøk av diverse Antonov og annet i den forbindelse så vi får se.

tcm_an26x_web.jpg

Et nytt bilde av HA-TCM. Så at den løftet veldig tidlig på nesehjulet, og fortsatte slik i en lang stund til en god del av rullebanen var spist opp.

ooi_web.jpg

Mens Antonoven taxet ut hørte jeg Helidoc 23 tror jeg det var som fikk klarering til å fly ILS'en på bane 22, og den dukket opp rett etter at HA-TCM hadde tatt av.

bug2_web.jpg

bug3_web.jpg

Slutter av med disse bildene av BUG som forsvinner dit den kom fra

Re: An-26B på Kjevik + litt ekstra

Kjempebilder som allid Glenn!

Takk skal du ha!

BF:cool2

Dette er "Berre Lækker't", Glenn. Og takk for notis på SMS.
Satt desverre i en bursdag, og jeg, imotsetning til hva du har sagt, drar ikke fra et gebursdagselskap. ;)

Takker gutter. BF: Jeg har fått oppleve samme problem som deg. Når jeg skulle bedrive litt stolpespotting så dukket det opp - ikke en linselus - men en linseBUG. :lol: fælt ikke sant?
stolpe.jpg

Edit: Og bursdagsselskap: Bare maten er god så kommer man jo alltids tilbake ;)

Back