Amsterdam og østenflygninger?!

Roxman

ScanFlyer Gold
Amsterdam og østenflygninger?!

Har vært på hjemme siden til Amsterdam Schiphol (AMS) og sjekket ut va av selskap fra "far east" jeg kan møtte på. Og da legger jeg merke til at Emirates, Etihad og Thai uteblir. Hva er grunn til det? Alle de 3 flyr jo til flyplasser som er mye mindre en AMS. Har KLM så stor andel av flygningene til disse selskapenes hjembaser, eller er det bare snakk om tilfeldigheter?:)

Re: Amsterdam og østenflygninger?!

Har vært på hjemme siden til Amsterdam Schiphol (AMS) og sjekket ut va av selskap fra "far east" jeg kan møtte på. Og da legger jeg merke til at Emirates, Etihad og Thai uteblir. Hva er grunn til det? Alle de 3 flyr jo til flyplasser som er mye mindre en AMS. Har KLM så stor andel av flygningene til disse selskapenes hjembaser, eller er det bare snakk om tilfeldigheter?:)

Du brukte KLM ikonet da du startet denne tråden. Kan være en del av forklaringen at KLM er alt for mektig på AMS.

Har stusset litt over det selv, men KLM er nok et sterkt selskap på AMS.

Vel, SQ har jo en daglig flight fra AMS til SIN, de har sågar egen lounge der, men Stjernealliansen er vel relativt liten på AMS ja!

TG flyr der heller ikke, men til gjengjeld gjør både Catay Pacific, Eva Air, China Airlines og Malaysia Airlines til gangs fra AMS.

BF:cool2

Vanskelig for andre selskap og få feed in til AMS og lokalmarkedet blir da det eneste som er igjen men der står KLM meget sterkt.

Back