Amerikanske foto-nettbutikker?

seilfly

Infrequent traveller ;-)
Er her noen med erfaringer når det gjelder US nettbutikker som driver med fotoutstyr? BHphoto f.eks.? Ved søk og treff på ETT type objektiv så kommer det opp flere treff med forskjellige priser og fraktevillkår selv om de er nye og av nøyaktig samme modell... Forvirra! :rolleyes:

Har kjøpt en del fra Cameta Camera i NYC (www.cameta.com). Der har jeg ikke annet enn veldig bra erfaring! Gode priser og rask levering. I fjor bestillte jeg noen varer på en mandag og på torsdag stod Bring på døra med en stooor pakke. Var ikke mye jeg betalte for frakten heller.

Hvis B&H kommer opp som et av de billigste alternativene ville jeg ikke vært i tvil hvor jeg hadde kjøpt fra.

Det med at BH photo har flere utgaver av samme objektiv har vel med at de tilbyr forskjellige tilbehør i en kit deal. Eventuelt amerikansk utgave eller import. Vet ikke helt hva som er forskjellen på de to utgavene.

adorama.com har jeg handla masse fra, veldig bra butikk, utrolig kjapp ups-befrakting, 2 dager..

Kanskje litt off topic, men er det noen som kjenner til noen gode foto-butikker i Maryland (MD) og Virginia (VA)????

Og hvordan er prisnivået sammenlignet med f.eks. B&H? NY gidder jeg ikke dra inn til med en familie på slep ^_^

Har bare vært i B&H sin butikk i NYC og er godt fornøyd. Har veldig godt rykte på seg, også på nett etter hva jeg har lest.

Hvis B&H kommer opp som et av de billigste alternativene ville jeg ikke vært i tvil hvor jeg hadde kjøpt fra.

Kan si det samme eg også... :)
Er kjempefornøyd med B&H !

Prisene som du sier varierer, er nok US utgave og import,
Fraktene varierer også mye..., alt etter hvor kjapt du vil ha varen og hvem som frakter dem.
Valgte selv en av de rimligste, men tok ikke mange dagene der heller.

Back