American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge (DNB-versjon ut 2018)

Status
Not open for further replies.
Re: American Express EuroBonus-vennlige butikker!

Fikk koden til nye Am-Ex i posten for 2.5 uke siden men kortet har jeg ikke sett snurten av. Flere som har opplevd det samme eller burde jeg melde kortet savnet i postgangen?

Fikk koden til nye Am-Ex i posten for 2.5 uke siden men kortet har jeg ikke sett snurten av. Flere som har opplevd det samme eller burde jeg melde kortet savnet i postgangen?
Det gikk vel fort 3-4 uker fra jeg fikk kode til kortet kom.

Re: American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge

Svar fra AMEX angående gyldighet og diamondkort:

- Gyldigheten er inneværende år + 12 mnd

- Diamondkort kommer i månedsskiftet mai/juni da de har fått filene fra SAS

Fick koden 24 april, men har fortfarande inte fått något kort. Amex menade att jag skulle ta kontakt om det inte kommer innan måndag 19 maj.

American Express EuroBonus-vennlige butikker!

Tenkte bare å si at jeg fikk PIN-brevet for fem uker siden og aldri noe kort. Ringte AmEx og ga beskjed og to dager senere (altså i går) lå riktig kort med chip i postkassa :-)

Så dere som har fått PIN-brev kan jo ta en telefon :-)

Kjempe off topic fortsetter. Jeg fikk godkjent kortet 12.mars. Fortsatt ikke noe kort. 4 telefoner med like mye lovnader om at nå er virkelelig kortet på vei.

Kjempe off topic fortsetter. Jeg fikk godkjent kortet 12.mars. Fortsatt ikke noe kort. 4 telefoner med like mye lovnader om at nå er virkelelig kortet på vei.

Det tar lang tid, men så lang tid skal det ikke ta. Jeg ville søkt på nytt.

Idag fikk jeg jaggu et kort til, så nå har jeg plutselig to med chip. Trur det går litt rundt for dem nå..

American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge

Idag fikk jeg jaggu et kort til, så nå har jeg plutselig to med chip. Trur det går litt rundt for dem nå..

Haha, det samme skjedde meg i dag!

Jeg ringte og fikk beskjed om å kaste det som hadde kortnummer XXX, problemet var jo at begge kortene har samme kortnummer, samme utløp og samme sikkerhetskode. De er helt identisk. Jeg vet ikke om begge fungerer, fikk beskjed om å prøve meg frem. AmEx kunne ikke deaktivere et av kortene da jeg bare lå inne med et kort i systemet (Jeg har 3, to med chip også det gamle)...

For de spesielt interesserte fortalte AmEx at kortprodusent hadde hatt mye kø/backlog på produksjon, så når den først startet (denne uken) ble orginalkort + kort AmEx Kundeservice har rebestilt sendt ut..

Oppsummert har jeg fått 3 kort, et med feil EB-status, to helt identiske og fire PIN-brev, så jeg mistenker et fjerde kort på avveie eller på vei.

Det føyer seg vel bare inn i rekkene..

Hei,
Jeg sitter å venter på nytt kort. Det nye kortet har allerede dukket opp på "online"-statusen.
Men jeg har ikke sett snurten av "Plasten",

God 17.mai

Fick hem mitt kort med chip i lördags. Dessvärre står det Gold - och inte Diamond - som det egentligen ska göra sedan 1 april.

Kortet mitt kom tre uker etter pinkoden. Skulle til å ringe å etterlyse det, men innen jeg fikk ut fingeren lå det i postkassen

Da fikk jeg platinum med chip i posten! ( feil EBB nummer) så det er ubrukelig, men det hadde i det minste chip!

Woho, nytt Platinum med Gold.. Bleh.. Er Diamond ;-)

Nytt kort kom på fredag, med riktig EB-nummer, men dessverre også nytt kortnummer.

Hei.
Jeg har planer om å bestille tur til mine foreldre til India med www.albatros-travel.no.

I anledningen så ønsker jeg å bruke mitt Amex-eurobonus kort. Uheldigvis for meg så aksepterer dette selskapet ikke Amex.
Er det noen som vet hvordan jeg kan omgå dette? Jeg har veldig lyst på de poengene jeg kan få for 30000kr....

Status
Not open for further replies.
Back