American Express EuroBonus-vennlige butikker (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: American Express EuroBonus-vennlige butikker!

Både Bohus Fredrikstad (Dikeveien) og Byggmakker Fredrikstad Øst (Brohodet) tar AmEx. Mmmm, nå begynner det virkelig å monne.

Namnam Kebab, Drammen, funket (fett) med chip!

Coop Obs Hypermarked på Mariero tok kortet med chip. Vil da anta at det gjelder alle butikkene til Coop Økonom i Stavangerområdet, mat og byggevarer.

Elkjøp Express Storo tar Amex med chip uten problemer

Expert City ved Oslo S tar amex med chip uten problemer.

Expert Dikeveien Fredrikstad tar AmEx, men krevde signatur.

Jeg synes jeg har lest her tidligere at NSB-automatene tar AmEx, men i dag fikk jeg avslag?

For de som handler pensumbøker til f.eks. BI eller UiO så er CDON den eneste nettbutikken jeg har funnet som tar AmEx (og da via PayPal).

Mener og huske de ikke gjorde det tidligere, men nettbutikken til Nespresso tar nå Amex

Storefjell Høyfjellshotell tar AMEX. Ikke vanskelig å opptjene CT der, bare slippe frøkna fri i SPA`et

Princess tar amex, og den vesle tobakksbutikken i samme bygg som Hotel Bristol i Oslo sentrum :)

Mener og huske de ikke gjorde det tidligere, men nettbutikken til Nespresso tar nå Amex

Nettbutikken har tatt amex i minst to år. Butikkene tror jeg fortsatt ikke tar amex. Mao viktig å forhåndsbestille:-)

Nyåpnede Kiwi Borgarveien på Østsiden i Fredrikstad tar AmEx. Da har jeg fått meg en ny "nærbutikk". AmEx + Trumf = Ca-Ching!

Noterte meg at Statoil tar amex! ( mulig dette er nevnt før). Men da får man regne på om det er mest gunstig med 20p pr 100lapp eller om man vil ha ørerabatten pr liter bensin.

Noterte meg at Statoil tar amex! ( mulig dette er nevnt før). Men da får man regne på om det er mest gunstig med 20p pr 100lapp eller om man vil ha ørerabatten pr liter bensin.
Er det ingen rabattkort de har som kan kombineres? Coop har vel avtale med Statoil?

Er det ingen rabattkort de har som kan kombineres? Coop har vel avtale med Statoil?

Usikker, har ikke sjekket så mye enda, ser bare at statoil mastercard nok går i søppelet snart.

Statoil har som regel at rabattkort kun kan beyttes med debet betaling, eller kun mot egne "brandet" kredittkort. Så Coop eller Naf kort kan ikke kombineres med Amex, Trumf Visa osv.

Status
Not open for further replies.
Back