Forsøke på Coop Obs! Løren igår (etter at flere her hadde skrevet det funket).
Det funket ikke. "Kort ukjent" på chip-leseren, mag-stripe ga også null resultat.![]()
Lørenskog (Oslo) tar i alle fall hverken amex eller Diners...Noen som vet om Jula tar Amex?
Finnes det Narvesen eller 7Eleven i Oslo sentrum som tar Amex?
Tenker for å hente ut billetter fra billettservice..
Her om dagen så fungerte faktisk Amex ute ved pumpene på nevnte Statoil-stasjon, så får tro at Statoil og Amex endelig har funnet ut av problemet. Har dog ikke fått prøvd flere stasjoner ennå.Amex på Statoil Gardermoen ved retur av leiebil: tastet (riktig) PIN, så avvist. Jeje..
Noen med erfaring fra hvordan det er med Amex i Bangkok ?
Rimelig sikker på at Møller Bil Ensjø aksepterer Amex fortsattSer at Møller Bil forhandlerne tar ikke AMEX lenger. Gjelder alle (VW, Audi & Skoda) fikk jeg beskjed, pga for høye kommisjon...
De tar Diners fortsatt...
Jeg beklager om svaret på dette allerede ligger i tråden, men det begynner å bli mange sider å lese igjennom...
Er det mulig å betale med Amex på noen bookingsider for flybilletter? Jeg skal bestille en tur som blir kombinasjon mellom LH og SK, men har ikke kommet over noen av de "vanlige" (Ebookers, Expedia m.m.) som ser ut til å akseptere Amex...
Betalingsmetoder tilgjengelige på Expedia.no inkluderer American Express, Diner's Club International, MasterCard, Visa og Visa Electron.
Jeg beklager om svaret på dette allerede ligger i tråden, men det begynner å bli mange sider å lese igjennom...
Er det mulig å betale med Amex på noen bookingsider for flybilletter? Jeg skal bestille en tur som blir kombinasjon mellom LH og SK, men har ikke kommet over noen av de "vanlige" (Ebookers, Expedia m.m.) som ser ut til å akseptere Amex...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.