American Express EuroBonus-vennlige butikker (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: American Express EuroBonus-vennlige butikker!

Forsøke på Coop Obs! Løren igår (etter at flere her hadde skrevet det funket).

Det funket ikke. "Kort ukjent" på chip-leseren, mag-stripe ga også null resultat. :(

Har delte erfaringer med bruk av Diners hos OBS også, stort sett går det fint men innimellom fungerer det bare ikke..

Det fungerer også kun i manuelle kasser og ikke i shop express (etter min erfaring)...

Ble både overrasket og glad da jeg kunne betale tannlegen i dag med SAS Amex! Ingen store arbeider i denne omgang, men gleder meg allerede til neste rotfylling ;)
(Tannlege Mousavi på Tøyen i Oslo for øvrig...)

Quality spa strømstad tar amex, chip'en ble spytta ut men stripe og signatur gikk uten problem.

Finnes det Narvesen eller 7Eleven i Oslo sentrum som tar Amex?
Tenker for å hente ut billetter fra billettservice..

Amex på Statoil Gardermoen ved retur av leiebil: tastet (riktig) PIN, så avvist. Jeje..
Her om dagen så fungerte faktisk Amex ute ved pumpene på nevnte Statoil-stasjon, så får tro at Statoil og Amex endelig har funnet ut av problemet. Har dog ikke fått prøvd flere stasjoner ennå.

Noen med erfaring fra hvordan det er med Amex i Bangkok ?

Ser at Møller Bil forhandlerne tar ikke AMEX lenger. Gjelder alle (VW, Audi & Skoda) fikk jeg beskjed, pga for høye kommisjon...

De tar Diners fortsatt...

Jeg har betalt med Amex på en frittstående Harald A Møller (Erik Arnesen), men de velger vel sikkert selv dette ute hos de frittstående i motsetning på Møller Bil som er egeneide. Kjedelig å ikke få bruke Amex på Møller Bil da dette ofte er store kostnader.

Ser at Møller Bil forhandlerne tar ikke AMEX lenger. Gjelder alle (VW, Audi & Skoda) fikk jeg beskjed, pga for høye kommisjon...

De tar Diners fortsatt...
Rimelig sikker på at Møller Bil Ensjø aksepterer Amex fortsatt

Jeg beklager om svaret på dette allerede ligger i tråden, men det begynner å bli mange sider å lese igjennom...
Er det mulig å betale med Amex på noen bookingsider for flybilletter? Jeg skal bestille en tur som blir kombinasjon mellom LH og SK, men har ikke kommet over noen av de "vanlige" (Ebookers, Expedia m.m.) som ser ut til å akseptere Amex...

Jeg beklager om svaret på dette allerede ligger i tråden, men det begynner å bli mange sider å lese igjennom...
Er det mulig å betale med Amex på noen bookingsider for flybilletter? Jeg skal bestille en tur som blir kombinasjon mellom LH og SK, men har ikke kommet over noen av de "vanlige" (Ebookers, Expedia m.m.) som ser ut til å akseptere Amex...

Jeg har betalt med Amex på Expedia flere ganger. og nederst på forsiden dems står følgende:

Betalingsmetoder tilgjengelige på Expedia.no inkluderer American Express, Diner's Club International, MasterCard, Visa og Visa Electron.

Betalte med Amex på Ebookers for noen dager siden.

Man kan betale med American Express på Billigstovposer.no nå, de selger støvsugerposer og annet tilbehør.

Status
Not open for further replies.
Back