Det er jeg helt enig med deg i. Mange liker ikke AA sine farger, men selv er jeg veldig begeistret for dette tidløse, elegante fargeskjema! Det blir flott å se den lange Boeingen i sølvdrakt.Lekkert!
Men så kler alle fly AA sitt tidløse livery.
Rutedetaljer her:Dallas/Fort Worth, London Heathrow, New York JFK and Sao Paulo Will Be First Airports to See New Aircraft
Ser ut som AA vil få 1-2-1 konfigurasjon i både First og business i sine 777-300ER. Economy Extra vil ha 3-3-3, mens economy får 3-4-3
http://boardingarea.com/blogs/thewa...+(The+Wandering+Aramean)&utm_content=FaceBook
Så da blir det BA på meg til DFW heretter, for det 3-4-3 er litt for :crowded på en 9 timers tur...
Har du AA status får du velge sete i Premium Economy
Så AA skal ha en "ekte" economy ekstra med en egen type sete i motsetning til UA?
Så AA skal ha en "ekte" economy ekstra med en egen type sete i motsetning til UA?
Blir vel smått med rabatt å hente med stykkevis bestilling?
American Airlines on Friday said that it has exercised options on two Boeing 777-300ER aircraft and decided to upgrade one of its 777-200ER planes.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.