Hvilken dag i mars skal CPH over på Altea?
Er det slik at Altea har problemer med å handle op-ups? Ser jeg har fått poeng for oppgradert klasse...![]()
Artig føljetong på SAS IT nå. Trengte en bråtur til London imorgen for et møte. Booket i forgårs.
Booking:
Sjekket availibility i biz for miles på min PC med W7. Det var av alle ting ledig på morgenavgang.
Da jwg klikket for å booke fikk jeg "error". Prøvde igjen med samme feil.
Restartet med samme feil.
Tok så opp Macbook og booket der. Gikk fint helt til slutt da jeg får ny error "kan ikke utstede billett. Får ikke kontakt med kunderegister"
Mens jeg funderte over det sa det "pling" i Outlook på PC'en. Det var billetten.
Fint.
Innsjekk:
Fikk mail og sms om innsjekk idag.
Gikk online for å sjekke inn.
Fyllte ut all info med pass etc. Klikker "sjekk inn".
Får ny error. "Du kan ikke sjekke inn online"
Så åpnet jeg appen for å prøve der. "Du er allerede sjekket inn"
Boarding pass lå der. Blir spennende å se om jeg kommer avgårde...![]()
Ja, høres ut som alt er som det pleier (har opplevd det der et par ganger til LHR), så det går nok bra. :stir
Artig føljetong på SAS IT nå. Trengte en bråtur til London imorgen for et møte. Booket i forgårs.
Booking:
Sjekket availibility i biz for miles på min PC med W7. Det var av alle ting ledig på morgenavgang.
Da jwg klikket for å booke fikk jeg "error". Prøvde igjen med samme feil.
Restartet med samme feil.
Tok så opp Macbook og booket der. Gikk fint helt til slutt da jeg får ny error "kan ikke utstede billett. Får ikke kontakt med kunderegister"
Mens jeg funderte over det sa det "pling" i Outlook på PC'en. Det var billetten.
Fint.
Innsjekk:
Fikk mail og sms om innsjekk idag.
Gikk online for å sjekke inn.
Fyllte ut all info med pass etc. Klikker "sjekk inn".
Får ny error. "Du kan ikke sjekke inn online"
Så åpnet jeg appen for å prøve der. "Du er allerede sjekket inn"
Dra kortet for boarding "Du kan ikke boarde"
Åpne appen "Takk for at du valgte å fly med oss i dag, velkommen igjen"
![]()
Er det Altea som forårsaker at det blokkeres overdrevet mye til business/EE for tiden? Jeg synes det er greit nok at det legges inn et par rader for mye som "buffer" når det ikke blir fullt, men flere ganger i det siste har det vært mange tomme EE-rader. Senest i går kveld var rad 1-18 (!) satt av til EE på CPH-BGO - tipper at loaden var på 50% på rad 1-11, de syv siste var tomme. Er det svakheter med Altea, eller blir det satt manuelt?
Senest i går kveld var rad 1-18 (!) satt av til EE på CPH-BGO - tipper at loaden var på 50% på rad 1-11, de syv siste var tomme. Er det svakheter med Altea, eller blir det satt manuelt?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.