Dette har jeg opplevd på OSL, og dette oppleves av MANGE som en stor svekkelse av produktet og servicen. Jeg har fått svært mange negative reaksjoner på akkurat dette. Her MÅ SAS finne en løsning.
Men en fleksibel billett er jo ikke garanti, som sagt ovenfor, og det gjelder vel uansett innsjekk system, først får man ta hensyn til de som har plass, så om man har tid, ev. andre
Greit nok, men dette bør ikke vare lenge. Ellers slutter folk å kjøpe fleksible billetter, siden de ikke virker likevel, og det vil være kritisk for SAS. Er derfor en dårlig unnskyldning over tid at det ikke er i fingrene.
Betyr det at man nå må booke billett på 4-5 avganger for å kunne bruke en fleksibel billett som det den er ment som? I så fall er det jo veldig lite hensiktsmessig for SAS.
Det går å overføre pax også i Altéa, men det er nok mere tungvint enn i det gamle systemet.
Forskjellen er at du må planlegge ut fra en halv time før flyavgang. Internett-, manuell og automat-innsjekk gir deg muligheten til å endre avgang før det tidspunktet.
Dette er jo en av grunnene til at man bruker en formue på billetter hos SAS!
Igjen, hvis dette blir hverdagen fremover, så slutter folk å kjøpe fleksible billetter, og da sliter SAS kraftig etter hvert. Det bør derfor ikke bli slik du skriver her spesielt lenge.
Etterhvert vil du bli istand til å gjøre dette selv, på app eller web ...
Igjen, hvis dette blir hverdagen fremover, så slutter folk å kjøpe fleksible billetter, og da sliter SAS kraftig etter hvert. Det bør derfor ikke bli slik du skriver her spesielt lenge.
Takke seg til en løsning som fungerer, der man kan betale noen få kroner og velge sete når som helst.
Fleksible billetter har fortsatt en stor verdi, selv om man må planlegge 30 min lengre fram i tid.
Nå har jeg forsøkt ombooking et par ganger og jeg opplever at det er en del kaos for tiden.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.