Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Dette har jeg opplevd på OSL, og dette oppleves av MANGE som en stor svekkelse av produktet og servicen. Jeg har fått svært mange negative reaksjoner på akkurat dette. Her MÅ SAS finne en løsning.
Men en fleksibel billett er jo ikke garanti, som sagt ovenfor, og det gjelder vel uansett innsjekk system, først får man ta hensyn til de som har plass, så om man har tid, ev. andre
Greit nok, men dette bør ikke vare lenge. Ellers slutter folk å kjøpe fleksible billetter, siden de ikke virker likevel, og det vil være kritisk for SAS. Er derfor en dårlig unnskyldning over tid at det ikke er i fingrene.
Betyr det at man nå må booke billett på 4-5 avganger for å kunne bruke en fleksibel billett som det den er ment som? I så fall er det jo veldig lite hensiktsmessig for SAS.
Det går å overføre pax også i Altéa, men det er nok mere tungvint enn i det gamle systemet.
Forskjellen er at du må planlegge ut fra en halv time før flyavgang. Internett-, manuell og automat-innsjekk gir deg muligheten til å endre avgang før det tidspunktet.
Dette er jo en av grunnene til at man bruker en formue på billetter hos SAS!
Igjen, hvis dette blir hverdagen fremover, så slutter folk å kjøpe fleksible billetter, og da sliter SAS kraftig etter hvert. Det bør derfor ikke bli slik du skriver her spesielt lenge.
Etterhvert vil du bli istand til å gjøre dette selv, på app eller web ...
Igjen, hvis dette blir hverdagen fremover, så slutter folk å kjøpe fleksible billetter, og da sliter SAS kraftig etter hvert. Det bør derfor ikke bli slik du skriver her spesielt lenge.
 ? Skal blant annet fly MD, og da er det hyggelig med plass fremme i kabinen mtp støy.
? Skal blant annet fly MD, og da er det hyggelig med plass fremme i kabinen mtp støy.
Takke seg til en løsning som fungerer, der man kan betale noen få kroner og velge sete når som helst.

Fleksible billetter har fortsatt en stor verdi, selv om man må planlegge 30 min lengre fram i tid.
Nå har jeg forsøkt ombooking et par ganger og jeg opplever at det er en del kaos for tiden.

We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	