Men det som taler mot Alsie Express er at billettene ikke kan bookes hos reisebyrå og ingen interline med andre selskaper.
Hvis DAT spiller deres kort rigtigt, tor jeg faktsisk godt den kan "vinde" overUndsætning og undsætning, der var nok kun en eneste grund til
DAT startede den rute, og det var ikke for nogen s blå øjnes skyld![]()
Hvis DAT spiller deres kort rigtigt, tor jeg faktsisk godt den kan "vinde" over
Alsie Express.
Sidstnævnte er vel også lidt op ad bakke, tror ikke der skal mange fejltagelser fra deres side, før de mister tilliden ...Aflysninger er jo en svøbe som du kan blive ramt af, eller store forsinkelser osv osv...der skal nok ikke så meget til, især at Alsie ikke har nogen aftaler med andre, kan blive fatalt
hilsen Ole
Jeg håber du får ret Ole. Men der er alligevel en ting som jeg ikke fatter ved Alsie Express, hvorfor lige vælge en rute til CPH? Et sted har jeg læst at mindst 65% af passagerne fra SGD skal videre ud i verdenen og der er CPH altså ikke særlige gunstig placeret i forhold til SGD og da slet ikke når de ikke har nogen interline-aftale med SAS. AMS-FRA eller MUC eksempelvis havde været mere oplagt og især når 40% af lufthavnens catchment area er tysk.
Hos Alsie Express har man endnu ikke indgået interline-aftaler med større flyselskaber og er heller ikke i dialog med nogen om at lave interline-aftaler.
"Det ligger som det næste skridt. Men i første omgang prioriterer vi øget frekvens, da mere end 80 procent af passagererne kun skal til og fra København," pointerer Henrik Therkelsen, direktør for Air Alsie, der er moderselskab for Alsie Express
Hvis DAT spiller deres kort rigtigt, tor jeg faktsisk godt den kan "vinde" over
Alsie Express.
Sidstnævnte er vel også lidt op ad bakke, tror ikke der skal mange fejltagelser fra deres side, før de mister tilliden ...Aflysninger er jo en svøbe som du kan blive ramt af, eller store forsinkelser osv osv...der skal nok ikke så meget til, især at Alsie ikke har nogen aftaler med andre, kan blive fatalt
hilsen Ole
http://www.mynewsdesk.com/dk/view/p...u-bedre-service-i-soenderborg-lufthavn-513005Faktisk flyver hele 56 % af vores passagerer videre ud i verden.
http://www.check-in.dk/newselement.cfm?nNewsArticleID=76770#.UbmzqZxKTAMJørgen Mads Clausen peger på, at en gang rejste 60 procent af passagererne fra Sønderborg til København videre ud i verden fra København
Alsie Express med seat picth på 43'', og kun 48 sæder i ATR72:
http://www.check-in.dk/newselement.cfm?nNewsArticleID=77696
Kan det ikke være fordi de med < 50 sæder så kan nøjes med 1 FA? Men det siger jo noget om at de ikke regner med mange afgange med større efterspørgsel.
Det lidt sjove er jo at de med 48 seats (næsten) kunne have brugt en ATR42 i stedet - hvor meget dyrere mon en ATR72 er på leasing cost og cost of operation?
Ser ut som de nå kutter fra 5x til 4x daglig for å "forbedre økonomien på ruten"
SAS og Alsie Express har indgået en aftale om et såkaldt interlinesamarbejde, der skal gøre det nemmere at skifte fly i København.
I følge en artikkel i checkin.dk, som er bak betalingsmur, så jeg ser bare overskriften skal Air Alsie Express anskaffe et tredje fly og åpne to tyske innenriksruter fra Lübeck. Ser dog ikke hvor
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.