• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Aloha og farvel for denne gang

Fnate,
Har du vært oppe i tårnet og stått på glassplaten 180 m over bakken? Det er et must når man først er i Calgary. Litt kilen opplevelse, for å si det mildt....
412 meter
IMG_6666.jpg

474 meter:
IMG_2740.JPG

I dag tidlig mente bilen at det var 16 grader som til nå må være rekord for vår del.
Hadde tenkt utsette bading over nyttårshelgen til jeg kom ned til sandkassa, men ser at det er kjøligere der nede nå, temperaturene ligger jo på 14-20 grader gjennom dagen ifølge Yr og andre. Er det også kaldt i vannet der nede nå?

God morgen fra Bainbridge Island
Fyr på peisen og en søvnig Beagle på sofaen, hun vet å benytte muligheten når matmor er borte, far sitter med New York Times og en Latte med et ukjent antall Shots. Det er søndag og det betyr papir utgaven av New York Times før arbeidsdagen begynner.

Til Fnate - det er også vel verdt å leie en bil og kjøre til Banff og Lake Louise - lunsj på "Grapes" i Banff Hotel (Fairmont) - Grapes ligger i et rom som ble funnet under oppussing i 1998, det hadde vært skjult i 50+ år.

Last edited:
Til Fnate - det er også vel verdt å leie en bil og kjøre til Banff og Lake Louise - lunsj på "Grapes" i Banff Hotel (Fairmont) - Grapes ligger i et rom som ble funnet under oppussing i 1998, det hadde vært skjult i 50+ år.

Takk for tips. Har tenkt meg dit, men nå har jeg bare en dag her. Men er på Fairmont da. Og nå åpnet lobbybaren så da kan jeg sette meg der og snyte meg i et vinglass og manne meg opp til bymarsj del 2

Takk for tips. Har tenkt meg dit, men nå har jeg bare en dag her. Men er på Fairmont da. Og nå åpnet lobbybaren så da kan jeg sette meg der og snyte meg i et vinglass og manne meg opp til bymarsj del 2

Fairmont Palliser er slett ikke værste stedet man kan oppholde seg. Litt klasse over det hotellet der, har selv hatt gleden av å bo der.

Back