Alle gullkunder får SAS Smart Pass

Re: Alle gullkunder får SAS Smart Pass

Smart Pass skal fungere på de fleste steder på OSL, vi mangler fortsatt noen på gatene 19* og i en del av bussgatene. Hvis man har passbook eller BP på mobil, en liten bønn, ikke vift de foran leseren, la de heller ligge i ro da blir det lettere å lese av (det er i praksis et kamera som sitter i leseren).

Denne telefonen har vel NFC? Prøv med NFC deaktivert neste gang så kan du se om det går bedre.

Nja, nå har jeg ikke klistret noe fast på telefonen, men denne appen skal jo bruke NFC'en som er innebygget i telefonen så da kan den jo ikke være deaktivert :). Man "logger" seg på med navn og Eurobonus i appen, og når man legger telefonen på leseren skal man trykke på skjermen for å sende infoen.

Nja, nå har jeg ikke klistret noe fast på telefonen, men denne appen skal jo bruke NFC'en som er innebygget i telefonen så da kan den jo ikke være deaktivert :). Man "logger" seg på med navn og Eurobonus i appen, og når man legger telefonen på leseren skal man trykke på skjermen for å sende infoen.

Aaah... my bad. Jeg trodde det var "klistremerket" som ikke fungerte når det var festet til HTC'en...

Back