…All The way to Tacoma – The Julebord 2009..

Ser ut som at det var Taco Bell, ikke KFC Martin hadde til lunch.

Kanongodt skrevet!

Meget god underholdning, men aifonen sitt kamera skuffer litt

Ser ut som at det var Taco Bell, ikke KFC Martin hadde til lunch.

Kanongodt skrevet!

Meget god underholdning, men aifonen sitt kamera skuffer litt

Var en kombinert KFC\Taco Bell.. Jeg spiste av Taco Bell-delen..

Har kanskje ikke verdens beste kamera på den telefonen, men det er så sinnsykt mye enklere enn å dra fram speilrefleksen i tide og utide..

Og forresten, takk for alle hyggelige kommentarer. Artig at noen setter pris på det en skriver :)

Re: …All The way to Tacoma – The Julebord 2009..

Og forresten, takk for alle hyggelige kommentarer. Artig at noen setter pris på det en skriver :)

Visst gjør vi det! jeg er bare litt treig om dagen... Men nå er jeg begynt å forfatte min egen fortelling.
Men tusen takk for veldig hyggelig reisefølge hele veien! :nor:USA

Re: …All The way to Tacoma – The Julebord 2009..

Sidekvinnen var forøvrig vegaterianer, men bestillingen av vegetarmat, hadde tydeligvis ikke nådd helt fram fra reisebyrået hennes, til han som serverte.

hun ba så om "Whatever you got", og fikk kylling.. Siden hun allikevel ikke ville spise kyllingen, lurte hun på om jeg ville ha mer? Jo takk :) Første gang jeg har følt meg stappmett ombord i et fly, og fortsatt sitter og spiser når de kommer med kaffe og te.. Må innrømme at jeg følte litt synd på henne som satt der i ti timer uten noe å spise, med det var visst ikke noe problem..
Sitter her og leser igjennom rapporten igjen, og kom på en ting som kunne hjulpet i denne situasjonen. Kanskje noe folk kan huske på hvis det skulle skje igjen en gang. Tanken er utarbeidet utifra tankegangen til Capt. Flanagan.

For å gjøre fly turen hennes til en god, eller i det minste bedre, opplevelse så kunne du ha tatt og snakket med cabincrewet som serverte i E+ og spurt om de hadde noe annet som hun kunne spist slik at hun ikke forble sulten gjennom hele flighten. De kunne gjerne kommet med en kommentar om at "de beklager at det ikke var noe vegitarmat til henne, men for at hun ikke skulle forbli sulten så har de "dette" (hva nå enn "dette" er) som en mulig erstatning".

Det vil uansett gjøre turen hennes bedre, selv om hun kanskje ikke tar imot det de skulle ha, og vil kanskje gjøre at hun velger Sas igjen neste gang.

Bare en tanke, men hadde det vært meg så hadde det gitt meg en god opplevelse, uansett hvem sin feil det var.

Crewet hadde allerede beklaget at de ikke hadde noe annet. Hun forsynte seg dog minst et par ganger med rundstykker. Spurte henne også, om hun ikke ble sulten av å sitte der 10 timer uten mat, men det var visstnok ikke noe problem. Syntes faktisk litt synd på henne, kanskje mest fordi jeg selv hadde blitt irritert hvis jeg ikke hadde fått noe mat, men det var liksom ikke så mye en fikk gjort. Hun var uansett i godt humør hele turen hun..

Forrresten: På returen, satt jeg i biz, og der var et av valgene en vegetarrett. Så da fantes det vel kanskje vegetarmat ombord?

Back