Concorde
BA Concorde Sep 1998
Aftenposten følger opp flyvettreglene: http://www.aftenposten.no/reise/article2364795.ece
Det er verre å se folk spise pølse, hamburger og pizza kl 06 om morra'n, enn å se folk drikke alkohol!
Hvorfor ikke ?
Hvis jeg har lyst på en pils kl 0600 om morgenen når jeg er ute på reise, så tar jeg det. Jeg bestemmer dette selv, og vil ha meg frabedt at andre skal bestemme om jeg skal få lov til det. Da får de som synes det er så ille se en annen vei og ikke stikke nesen sin i andres saker. Så lenge muligheten er der, og jeg har lyst på pils, så tar jeg det om jeg vil. Det er kun JEG som bestemmer det![]()
For meg er det et større spørsmål hvorfor jeg ikke kan ta en øl på en kafe kl. 06.00, enn hvorfor jeg kan gjøre det på Gardermoen. Når det er sagt, har man først en alkoholpolitikk, så ser jeg ikke hvorfor den skal være forskjellig på utenlandsterminalen på en flyplass enn andre steder.
(Hadde de servert noe godt, for eksempel Nøgne Ø ville jo være riktig så god norgesreklame på hovedflyplassen, så skulle nok jeg også tatt meg en tår.)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.